• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
A new life style
Οδηγώντας
Δυναμικά διαφορετικό
Στο Cape Town, όπου έγινε η επίσημη παρουσίασή του, το οδηγήσαμε σε ανοιχτές και κλειστές διαδρομές με αλλεπάλληλα στροφιλίκια. Τότε καταλάβαμε γιατί διανύσαμε 7.000 μίλια για να το οδηγήσουμε κάτω από αυτές τις συνθήκες. Ανάλογα με τη διαδρομή, κουμπώνεις την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο και αρμενίζεις σαν να οδηγείς αυτόματο. Η ροπή του σε ξελασπώνει σχεδόν παντού. Από τις 2.300 σ.α.λ. τραβάει θετικά με 6η στο κιβώτιο και μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. γεμίζει αχόρταγα. Στα ανοιχτά κομμάτια… go with the flow. Το στιλ σου θυμίζει μπαλαρίνας, οδηγώντας με αρμονικές κινήσεις και όχι super sport διαθέσεις. Το πιρούνι του είναι ελαφρώς σφιχτό, αλλά πιο προοδευτικό στην αρχή της διαδρομής του, και φροντίζει να καταπίνει τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος με υποδειγματικό τρόπο, αδιαφορώντας για τη μάζα του MT-01. Παρέχει σωστή πληροφόρηση και δεν σε προδίδει όσο κι αν το πιέσεις. Από την άλλη πλευρά, η πίσω ανάρτηση υστερεί στην απόσβεση συμπίεσης, καθώς συμπιέζεται όταν περάσει από τις πρώτες κακοτεχνίες της ασφάλτου, δεν προλαβαίνει να ανακτήσει πλήρως τη διαδρομής της και προσγειώνεται μερικώς συμπιεσμένη στο επόμενο σαμαράκι. Κατά συνέπεια, αρχίζει ο χορός στο ρυθμό των γιαπωνέζικων τύμπανων Kodo. Την κατάσταση σώζει το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο, που είναι κοντό και διαθέτει μακρύ ψαλίδι.
Η συνταγή του πλαισίου, μακρύ μεταξόνιο που διαθέτει κοντό πλαίσιο και μακρύ ψαλίδι, στοχεύει στην καλή κατευθυντικότητα, την ενίσχυση του σπορ χαρακτήρα και φυσικά στο να περιορίσει την ανοδική τάση του εμπρός τροχούς, κοινώς τις σούζες. Πράγματι, η μοτοσικλέτα θα σηκωθεί μόνο αν εσύ το θελήσεις και αφού προσπαθήσεις ιδιαίτερα γι’ αυτό. To ΜΤ-01 προορίζεται για “Relaxed sports riding”, όπως δήλωσε επανειλημμένα ο Wim Geutes (Product Planning Coordinator, Yamaha Motor Europe N.V.) κατά την press conference του MT-01. Γι’ αυτό το λόγο, οι ρυθμοί σου, αλλά και ο τρόπος οδήγησης, θα πρέπει να συμβαδίζουν με αυτό το σκεπτικό. To MT-01 δεν θέλει «ταρζανιές» και επιθετικό στιλ. body: Τα φρένα του αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις, μιας και προέρχονται αυτούσια από το R1, με τις συστάσεις εδώ να είναι περιττές. Η ισχύς είναι αξιοσημείωτη σε βαθμό που θα πίστευε κανείς ότι είναι υπεραρκετή για τα δεδομένα της μοτοσικλέτας. Ωστόσο, η παρουσία τους κρίνεται λογική, αφού χρέος τους είναι να επιβραδύνουν τα 240 κιλά του MT-01. Εξίσου ισχυρό, προοδευτικό και με καλή αίσθηση είναι το πίσω φρένο, που δεν μπλοκάρει. Η κατανάλωση του MT-01 κυμαίνεται στα 6.2 λίτρα/100 χλμ. κι αυτό σε συνθήκες μεικτής οδήγησης. Αν κινείσαι σε πιο σπορτίφ ρυθμό, φθάνει μέχρι τα 7.1 λίτρα/100 χλμ. Σε γενικές γραμμές, αποτελεί μία νέα πρόταση, που βασίζεται στην αρχική φιλοσοφία του ΒΤ1100 Bulldog, με το τελικό αποτέλεσμα όμως να είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο. Το MT-01 αναμένεται να διατεθεί από τους dealer της Μοτοδυναμικής A.E.E. το Δεκέμβριο, με τιμή κάτω των 15.000 ευρώ.

 
 Ν. Αφρική: Yamaha MT-01
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Oι άλλες εκδόσεις