Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
22,2/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/5.750 |
Βάρος (κιλά) |
165 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
645 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
70/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6/6.400 |
Βάρος (κιλά) |
197 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,1/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/5.500 |
Βάρος (κιλά) |
172 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
249 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
33/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,2/8.200 |
Βάρος (κιλά) |
169 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
660 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
48/6.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/5.250 |
Βάρος (κιλά) |
192 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
223 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/8.300 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,8/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
1.340 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Βάρος (κιλά) |
220 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
863 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
7,1/3.750 |
Βάρος (κιλά) |
251 |
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγη;
Εσένα σε νοιάζει η χώρα κατασκευής ή η χώρα προέλευσης;
Μποτάκι Oxford Kickback: Αδιάβροχη προστασία με κλασσικό στυλ
KTM 790 Duke και 790 Adventure σε πορεία πλήρους ανανέωσης
Suzuki GSX-S 1000GX: Sport crossover με δύναμη όσο ένα superbike!
Ola Diamondhead: H ηλεκτρική superbike με ορίζοντα το 2027
Ρεαλισμός ή κατάντια, να μετράμε κατανάλωση στη μοτοσυκλέτα;
Royal Enfield Classic 350 - Test
Παρουσίαση: Eneos GP4T Ultra Street 5W-40
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025