net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πολύ όμορφη και γεμάτη πληροφορίες η έγχρωμη TFT οθόνη, με δυνατότητα customization από τον αναβάτη.

Στα δεξιά πλέον το νέο (ελέω Euro4 προδιαγραφών) τελικό της εξάτμισης, αντί για κάτω από τον κινητήρα.

Νέα σχεδίαση και για το ρεζερβουάρ, που πλέον έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα και αφήνει περισσότερο χώρο στα γόνατα του οδηγού.

Οpen cartridge το πιρούνι, πράγμα που σημαίνει μικρότερο βάρος και λιγότερα εξαρτήματα. Η απόδοση του παραμένει κορυφαία!

KTM Duke 125 & 390

Ποιός δεν το έχει ευχηθεί αυτό; Να έμενε για πάντα στην ηλικία όπου τα πάντα είναι στο peak τους, με την αισιοδοξία και την ζωντάνια να χτυπάνε κόκκινα; Δυστυχώς θαύματα δεν γίνονται στις μέρες μας, υπάρχουν όμως τρόποι για να “ξανανιώσεις” και ένας από αυτούς, είναι να βρεθείς στην σέλα των ανανεωμένων KTM 390 και 125 Duke!

 
Όταν η KTM έκανε το άνοιγμα προς τις μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτες, όλοι περιμέναμε με ανυπομονησία την «τοποθέτηση» της. Δεν απογοητευτήκαμε! Η αυστριακή άποψη περί commuting, είχε πολύ από τον «πορτοκαλί χαρακτήρα» των μεγαλύτερων μοντέλων, αλλάζοντας τα δεδομένα στην κατηγορία με την προσθήκη… μπόλικου fun! Για το 2017, τα Duke 390 και 125 ανανεώνονται σε μεγάλο βαθμό, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο στα μεγάλα “αδέρφια” τους, χωρίς να απολέσουν στο παραμικρό τον εθιστικό νεανικό χαρακτήρα τους. 

Τι άλλαξε; Πολλά! 
Η συντριπτική πλειοψηφία των αλλαγών και των νέων στοιχείων είναι κοινή και στις δύο εκδόσεις του Duke, οπότε δεν χρειάζεται ξεχωριστή παράθεση:

Σχεδίαση – εμφάνιση 
Φως φανάρι που λέμε ότι το look, είναι Super Duke! Σαφώς πιο “αιχμηρές” οι γραμμές σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα και έκδηλη η πρόθεση της KTM να φέρει τα 125 και 390 Duke όσο το δυνατόν πιο κοντά στην 1290 έκδοση. Πέραν της σχεδίασης δε και οι χρωματισμοί και τα γραφικά συμβάλλουν με τον τρόπο τους σε αυτό. 

Νέο πλαίσιο και αφαιρούμενο υποπλαίσιο
Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο χωροδικτύωμα σε ότι αφορά στην κατάταξη του, είναι όμως επανασχεδιασμένο, με αποτέλεσμα τη μείωση του μεταξόνιου κατά 10mm και τα πιο γρήγορα γεωμετρικά χαρακτηριστικά στο μπροστινό σύστημα. Νέο και το υπολαίσιο και μάλιστα αφαιρούμενο, μια πολύ καλοδεχούμενη αναβάθμιση σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις.

Επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ 
Στα πλαίσια της γενικότερης αισθητικής αναβάθμισης, άλλαξε και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ, το οποίο έχει πλέον μεγαλύτερη χωρητικότητα (13,4 από 11 λίτρα) ενώ έχει βελτιωθεί και εργονομικά η θέση οδήγησης (περισσότερα στο οδηγικό κομμάτι) 

TFT έγχρωμη οθόνη 
Μια πανέμορφη TFT οθόνη δεσπόζει στο κέντρο του τιμονιού των Duke, αποτελώντας σίγουρα ένα upper εξοπλιστικό στοιχείο, δεδομένης της κατηγορίας στην οποία ανήκουν οι μοτοσικλέτες. Eξαιρετικό contrast, μεγάλες δυνατότητα customization σε ότι αφορά στις ενδείξεις και στην... χωροταξία τους, ενώ ως optional επιλογή μπορεί να τοποθετηθεί το σύστημα My Ride, το οποίο προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω blue tooth, με πολλές multimedia δυνατότητες, πάντα μέσα στα πλαίσια της ασφάλειας όμως. Δηλαδή εισερχόμενες κλήσεις και audio ναι, εξερχόμενες κλήσεις όχι και καλά κάνει η KTM. Ο έλεγχος της οθόνης γίνεται εύκολα από διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού. 

LED προβολέας
O προβολέας με την “χαρακιά” στη μέση, αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο ταυτότητας των νέων KTM και τα Duke, δεν θα μπορούσαν φυσικά να εξαιρεθούν. Full LED λοιπόν και το χαρακτηρηστικό “δεν μοιάζει με τίποτα άλλο” look, αναβαθμίζει τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε θέματα ασφαλείας τα 125 και 390, με πολύ ισχυρή δέσμη και καλή διάχυση του φωτός. 

Open cartridge USD μπροστινό 
Επανασχεδιασμένο το ανεστραμμένο 43 χλστ. πιρούνι των Duke, υιοθετεί την open cartridge τεχνολογία, που σημαίνει μικρότερο αριθμό εξαρτημάτων, μικρότερη πολυπλοκότητα και φυσικά, μικρότερο βάρος, χωρίς να θυσιαστούν τα χαρακτηριστικά απόδοσης της ανάρτησης. 

Νέο τελικό εξάτμισης... και νέα θέση
Το τελικό της εξάτμισης επανασχεδιάστηκε ελέω Euro4 προδιαγραφών και μεταφέρθηκε από την “κάτω από τον κινητήρα” θέση στα δεξιά των μοτοσικλετών. 

Euro4 προδιαγραφές 
Τα νέα Duke 125 και 390, συμμορφώνονται φυσικά με τις προδιαγραφές Euro4. Αυτό δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στην απόδοση των κινητήρων τους, με τις τιμές ισχύς και ροπής που ανακοινώνει η KTM να είναι οι ίδιες με προηγούμενα μοντέλα. 

Ride by wire, συμπλέκτης ολίσθησης και μεγαλύτερα δισκόφρενα (390 Duke μόνο) 
Αυτά είναι στοιχεία που αφορούν το 390 Duke μόνο. Το Ride by Wire γκάζι προσφέρει καλύτερη διαχείριση και έλεγχο του κινητήρα, ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης αποτρέπει τα μπλoκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Η διάμετρος των δισκόφρενων μεγάλωσε και στο νέο μοντέλο είναι 320 χλστ. μπροστά (από 300) και 230 χλστ. πίσω (από 210). 

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ