Νέο Tiger Sport 800 Tour: Η Triumph «ντύνει» το μεσαίο sport-touring για πραγματικά μεγάλα ταξίδια

Η Triumph παρουσιάζει το νέο Tiger Sport 800 Tour, μια έκδοση που χτίζει πάνω στη γνωστή πλατφόρμα των 800cc και την μεταφέρει ακόμη πιο αποφασιστικά στη στεριά του touring.
Με Comfort Seat , πλαϊνές βαλίτσες 57 λίτρων και Top Case.
Νέα χρώματα Matt Cobalt και Carnival Red ακόμα και στις βαλίτσες.
Αναρτήσεις Showa εμπρός-πίσω και βάρος στα 232 κιλά.
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα , TCS , cornering ABS και αναμονή για τιμή.
Με Comfort Seat , πλαϊνές βαλίτσες 57 λίτρων και Top Case

Η Triumph παρουσιάζει το νέο Tiger Sport 800 Tour, μια έκδοση που χτίζει πάνω στη γνωστή πλατφόρμα των 800cc και την μεταφέρει ακόμη πιο αποφασιστικά στη στεριά του touring. Θερμαινόμενα γκριπ, hand guards, κεντρικό σταντ και το νέο Comfort Seat της Triumph τοποθετούνται πλέον από το εργοστάσιο, καταργώντας την ανάγκη για aftermarket παρεμβάσεις.

Το σημαντικότερο όμως είναι το πλήρες πακέτο αποσκευών: βαλίτσες 57 λίτρων και top case 49 λίτρων, βαμμένα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και στερεωμένα σε αλουμινένια βάση, που δίνουν στο Tour χαρακτήρα πραγματικού ταξιδιωτικού. Στο ηλεκτρονικό πακέτο προστίθεται και TPMS, ενισχύοντας την ασφάλεια στα μεγάλα χιλιόμετρα.
Νέα χρώματα Matt Cobalt και Carnival Red ακόμα και στις βαλίτσες
Το Tour αποκτά δική του αισθητική ταυτότητα με τα νέα χρώματα Matt Cobalt και Carnival Red, τα οποία απλώνονται τόσο στα φέρινγκ όσο και στις βαλίτσες για ενιαίο, «εργοστασιακό» αποτέλεσμα.

Το τρικύλινδρο μοτέρ των 800cc συνεχίζει να αποδίδει 113 ίππους στις 10.750 rpm, με έμφαση στη ροπή στη μεσαία περιοχή, ενώ το 6άρι κιβώτιο με Triumph Shift Assist παραμένει στάνταρ. Η Triumph ουσιαστικά κρατά ανέπαφη τη σπορ προσωπικότητα του μοντέλου, προσθέτοντας όμως όλα εκείνα τα στοιχεία που το κάνουν έτοιμο για μεγάλες διαδρομές.
Αναρτήσεις Showa εμπρός-πίσω και βάρος στα 232 κιλά

Η αρχιτεκτονική του πλαισίου και των αναρτήσεων παραμένει στη λογική του Sport: Showa μπροστά και πίσω, με τις απαιτούμενες ρυθμίσεις αλλά και απομακρυσμένο ρυθμιστή προφόρτισης για συνεπιβάτη. Μπροστά υπάρχουν δύο δίσκοι 310mm με ακτινικές δαγκάνες, ενώ τα Michelin Road 5 ολοκληρώνουν το sport-touring προφίλ. Παρά τον αυξημένο εξοπλισμό και τις αποσκευές, το μοντέλο διατηρεί 232 κιλά πλήρους βάρους, δείχνοντας ότι η Triumph φρόντισε να παραμείνει ευέλικτο στην πόλη αλλά και στα δύσκολα κομμάτια του ταξιδιού.
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα , TCS , cornering ABS και αναμονή για τιμή
Η θέση οδήγησης παραμένει άνετη και ευρύχωρη, ενώ το νέο Comfort Seat, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα βελτιώνουν αισθητά την προστασία από τον αέρα. Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει τρία riding modes (Sport, Road, Rain), ride-by-wire, απενεργοποιούμενο traction control και βελτιστοποιημένο cornering ABS & TC.

Το σύστημα συνδεσιμότητας της Triumph με Bluetooth και πλοήγηση λειτουργεί μέσα από συνδυαστικό LCD/TFT πίνακα οργάνων, ενώ ο φωτισμός είναι πλήρως LED. Το Tiger Sport 800 Tour αναμένεται και στην ελληνική αγορά το επόμενο διάστημα. Η τιμή για την Ελλάδα δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, με την Triumph να αναμένεται να δώσει επίσημες πληροφορίες με την άφιξη του μοντέλου στη χώρα μας. Με τον εξοπλισμό που φέρνει εργοστασιακά, η νέα έκδοση δείχνει να απευθύνεται στον αναβάτη που θέλει έτοιμη μια sport-touring λύση χωρίς να μπει στη διαδικασία προσθηκών και aftermarket στηριγμάτων.



