Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026

Moto Morini Corsaro Sport: Έρχεται το 2026 το νέο μεσαίο sport με V2 και 94,7 ίππους
Επιβεβαίωση για ευρωπαϊκή διάθεση το δεύτερο εξάμηνο του 2026.
V2 κινητήρας 749cc με 94,7 ίππους και 7,6 kgm ροπής.
Σύνθετο πλαίσιο και sport γεωμετρία για πιο «κοφτερή» συμπεριφορά.
Brembo φρένα, φαρδύ πίσω ελαστικό και βάρος κάτω από 200 κιλά.
Επιβεβαίωση για ευρωπαϊκή διάθεση το δεύτερο εξάμηνο του 2026
Η Moto Morini επιβεβαίωσε επίσημα ότι η νέα Corsaro Sport θα λανσαριστεί στην Ευρώπη κατά το δεύτερο μισό του 2026, βάζοντας τέλος σε μια αναμονή που ξεπερνά τα τρία χρόνια. Το μοντέλο αποτελεί τη πιο sport εκδοχή της οικογένειας Corsaro και έρχεται να τοποθετηθεί στην ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων sport μοτοσυκλετών, με σαφή προσανατολισμό στην απόδοση και τη δυναμική οδήγηση.
Επιβεβαίωση για ευρωπαϊκή διάθεση το δεύτερο εξάμηνο του 2026
Η Moto Morini επιβεβαίωσε επίσημα ότι η νέα Corsaro Sport θα λανσαριστεί στην Ευρώπη κατά το δεύτερο μισό του 2026, βάζοντας τέλος σε μια αναμονή που ξεπερνά τα τρία χρόνια. Το μοντέλο αποτελεί τη πιο sport εκδοχή της οικογένειας Corsaro και έρχεται να τοποθετηθεί στην ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων sport μοτοσυκλετών, με σαφή προσανατολισμό στην απόδοση και τη δυναμική οδήγηση.
V2 κινητήρας 749cc με 94,7 ίππους και 7,6 kgm ροπής

Στην καρδιά της Corsaro Sport βρίσκεται ο γνωστός δικύλινδρος V κινητήρας 90° 749cc, με ξηρό κάρτερ και αντιστρεφόμενο στροφαλοφόρο, ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείται και στα υπόλοιπα μεσαία μοντέλα της Moto Morini. Η απόδοσή του φτάνει τους 94,7 ίππους στις 9.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 7,6 kgm στις 7.000 σ.α.λ..Τα νούμερα αυτά τοποθετούν το μοντέλο στο άνω άκρο της κατηγορίας, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο.
Σύνθετο πλαίσιο και sport γεωμετρία για πιο «κοφτερή» συμπεριφορά
Το πλαίσιο της Moto Morini Corsaro Sport παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς συνδυάζει αλουμίνιο και χάλυβα, παρότι οπτικά θυμίζει χωροδικτύωμα. Η εταιρεία κάνει λόγο για ειδική γεωμετρία πλαισίου, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τη Sport έκδοση, με στόχο πιο άμεση απόκριση και πιο επιθετική οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα Corsaro. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι USD εμπρός και μονοσόκ με προοδευτικό σύστημα μοχλισμού πίσω, χωρίς προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες.

