KTM RC 450: Η νέα sport πρόκληση απέναντι στα 450άρια

Η KTM RC 450 αποκαλύφθηκε πρόωρα μέσω κινεζικών εγγράφων ομολογκασιόν, επιβεβαιώνοντας ότι η αυστριακή εταιρεία ετοιμάζει μια μικρομεσαία supersport μοτοσυκλέτα με καθαρά “Ready To Race” χαρακτήρα.
Νέα sport πλατφόρμα με 56 ίππους και 168 κιλά.
WP αναρτήσεις, clip-ons , sport εργονομία και σταμπιλιζατέρ.
Μεταφορά βάρους στον εμπρός τροχό για κοφτερές στροφές και τελική 195 km/h.
Πολύ πιθανόν να την δούμε το δεύτερο εξάμηνο του 2026.
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Νέα sport πλατφόρμα με 56 ίππους και 168 κιλά
Η KTM RC 450 αποκαλύφθηκε πρόωρα μέσω κινεζικών εγγράφων ομολογκασιόν, επιβεβαιώνοντας ότι η αυστριακή εταιρεία ετοιμάζει μια μικρομεσαία supersport μοτοσυκλέτα με καθαρά “Ready To Race” χαρακτήρα. Παρότι βασίζεται στην κοινή πλατφόρμα με την CFMOTO 450SR-S, η RC 450 διαφοροποιείται έντονα: υιοθετεί το γνωστό δικύλινδρο εν σειρά των 449cc με στρόφαλο 270°, αλλά σε ισχυρότερη εκδοχή 56 ίππων, παρουσιάζει χαμηλότερο βάρος (168 κιλά) και ανασχεδιασμένο set-up που στοχεύει στην πίστα. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα παραμένει κοινό, όπως και το μονόμπρατσο ψαλίδι του SR-S, ωστόσο η KTM «ντύνει» το πακέτο με εντελώς δική της αισθητική, sharp γραμμές, winglets και πορτοκαλί livery που παραπέμπει απευθείας στην οικογένεια RC.
WP αναρτήσεις, clip-ons , sport εργονομία και σταμπιλιζατέρ

Σε αντίθεση με την κινεζική βάση, η RC 450 εξοπλίζεται με αναρτήσεις WP, τονίζοντας το πλήρως sport προφίλ της. Τα clip-ons τοποθετούνται κάτω από την επάνω πλάκα, δίνοντας πιο επιθετική θέση οδήγησης, ενώ τοποθετείται και σταμπιλιζατέρ για σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Τα μαρσπιέ και τα χειριστήρια έχουν μετακινηθεί ψηλότερα, φέρνοντας τον αναβάτη σε θέση έτοιμη για πίεση μέσα στη στροφή. Η KTM έχει επίσης ανασχεδιάσει τα πλαστικά και τη σέλα συνεπιβάτη, η οποία είναι αισθητά ψηλότερη, ενισχύοντας την εικόνα supersport μοτοσυκλέτας. Παρότι κάποια εξαρτήματα –όπως καθρέφτες και φλας– μοιάζουν κοινά με το 450SR-S, η συνολική εργονομία και το στήσιμο της RC 450 απέχουν σημαντικά από εκείνα της CFMOTO.
Μεταφορά βάρους στον εμπρός τροχό για κοφτερές στροφές και τελική 195 km/h
Σύμφωνα με τα έγγραφα, το μεταξόνιο μειώνεται στα 1.360 mm, δέκα χιλιοστά μικρότερο από το SR-S, δείχνοντας μεταφορά βάρους προς τον εμπρός τροχό και στόχευση σε κοφτερή είσοδο στη στροφή. Η τελική ταχύτητα είναι 195 km/h, τιμή που τοποθετεί την RC 450 μέσα στη small-to-mid sport κατηγορία με αξιώσεις. Τα ελαστικά παραμένουν 110/70 R17 εμπρός και 150/60 R17 πίσω, ενώ το ABS είναι το Bosch 10.3MB, ίδιο με του κινέζικου μοντέλου. Η μείωση βάρους σε σχέση με την CFMOTO (171 → 168 kg) υποδηλώνει στοχευμένες βελτιώσεις, ενώ το μονομπράτσο ψαλίδι και το νέο fairing προσθέτουν premium εικόνα σε μια κατηγορία όπου η KTM θέλει ξεκάθαρα να ξεχωρίσει.
Πολύ πιθανόν να την δούμε το δεύτερο εξάμηνο του 2026
Με τον ενθουσιασμό γύρω από την Aprilia RS 457 να φουντώνει, η KTM ετοιμάζει τη δική της απάντηση, βασισμένη σε κοινή πλατφόρμα αλλά με φιλοσοφία πολύ πιο κοντά στις αγωνιστικές της ρίζες. Η RC 450 μοιάζει να στοχεύει σε αναβάτες που θέλουν ένα πιο “hardcore” πακέτο από το 450SR-S, με σαφώς πιο άμεση γεωμετρία και premium περιφερειακά. Αν και η ημερομηνία διάθεσης παραμένει άγνωστη, οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι θα την δούμε στα καταστήματα το δεύτερο εξάμηνο του 2026. Το μόνο που μένει να διαπιστωθεί είναι αν η ονομασία RC 450 θα παραμείνει ή αν η KTM θα υιοθετήσει ένα πιο «πορτοκαλί» όνομα, όπως RC 490.



