KTM 1390 Super Duke RR 2026: Έρχεται η πιο άγρια εκδοχή της «Beast»

Η KTM 1390 Super Duke RR επιστρέφει ως η πιο ακραία εκδοχή της «Beast», βασισμένη στη συνταγή των περιορισμένων εκδόσεων 1290 Super Duke RR του 2021 και 2023.
Με μειωμένο βάρος 202 κιλά γεμάτη και εξάτμιση τιτανίου.
Πιο φαρδύ τιμόνι και σέλα από ανθρακονήματα.
Με 187,7 ίππους , αναρτήσεις WP Apex Pro και φρένα Brembo.
Όλα δείχνουν EICMA 2026, αλλά η παρουσίαση ίσως καθυστερήσει.
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Με μειωμένο βάρος 202 κιλά γεμάτη και εξάτμιση τιτανίου
Η KTM 1390 Super Duke RR επιστρέφει ως η πιο ακραία εκδοχή της «Beast», βασισμένη στη συνταγή των περιορισμένων εκδόσεων 1290 Super Duke RR του 2021 και 2023. Το νέο μοντέλο έρχεται με φιλοσοφία απόλυτης ελάφρυνσης και κορυφαίων περιφερειακών, ακολουθώντας πιστά τον δρόμο που χάραξαν οι προηγούμενες RR. Σύμφωνα με τα έγγραφα έγκρισης τύπου, διατηρεί την ισχύ των 140 kW και τη ροπή των 145 Nm, όμως αλλάζει δραματικά στον τομέα του βάρους, κατεβαίνοντας στα 202 κιλά γεμάτη, δηλαδή 10 κιλά κάτω από την απλή Super Duke R. Η χρήση ανθρακονήματος, η μπαταρία λιθίου και ο τιτανίου σιγαστήρας της Akrapovič συνθέτουν τη βάση αυτής της εντυπωσιακής μείωσης.

Πιο φαρδύ τιμόνι και σέλα από ανθρακονήματα
Η Super Duke RR 2026 ενσωματώνει μια σειρά λεπτομερειών που αποκαλύπτουν σαφή διαφοροποίηση από την απλή έκδοση. Το τιμόνι είναι κατά 17 χιλιοστά φαρδύτερο, πιθανότατα λόγω των εργοστασιακών lever guards, ενώ το ύψος της μοτοσυκλέτας αυξάνεται κατά 13 χιλιοστά, υποδηλώνοντας νέα κάλυψη οργάνων ή πιο επιθετική θέση οδήγησης.

Το συνολικό μήκος αυξάνεται κατά 2 mm, ίδιο με το μήκος της Brabus 1400 R, κάτι που τροφοδοτεί τις εκτιμήσεις ότι η RR θα υιοθετήσει τη μονάδα μονής σέλας από ανθρακονήματα της Brabus. Έτσι, το νέο μοντέλο δείχνει να αποτελεί έναν «υβριδικό κώδικα DNA» ανάμεσα σε KTM RR και Brabus, με έντονη έμφαση στο street-legal track look.

Με 187,7 ίππους , αναρτήσεις WP Apex Pro και φρένα Brembo

Παρότι η ισχύς παραμένει στα 140 kW (187,7 ίππους) στις 10.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 145 Nm, η συνολική εμπειρία αναμένεται εντελώς διαφορετική. Το χαμηλότερο βάρος, ο τιτανίου σιγαστήρας και η πιθανή χρήση περιφερειακών τύπου WP Apex Pro δημιουργούν μια μοτοσυκλέτα που—όπως και οι προηγούμενες RR—θα στοχεύει σε πιο ωμή, ακριβή και track-focused συμπεριφορά. Οι πληροφορίες δείχνουν επίσης πιθανή αναβάθμιση στα φρένα με τις εξαιρετικές δαγκάνες Brembo Hypure, όπως αυτές που είδαμε στη Brabus 1400 R, συνοδευόμενες από ανθρακονημάτινους αεραγωγούς για ψύξη. Ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας ξεκάθαρα δεν είναι για όλους και δεν προσπαθεί να είναι: η Super Duke RR είναι φτιαγμένη για αυτούς που θέλουν την πιο σκληρή, πιο επιθετική, πιο καθαρόαιμη έκδοση της Beast.
Όλα δείχνουν EICMA 2026, αλλά η παρουσίαση ίσως καθυστερήσει
Η χρονική στιγμή των εγγράφων έγκρισης τύπου δείχνει ότι η KTM 1390 Super Duke RR 2026 προοριζόταν να παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA και να περάσει σε παραγωγή στις αρχές του 2026. Όμως, μετά τα οικονομικά προβλήματα και τις καθυστερήσεις στα λανσαρίσματα, είναι πιθανό το project να έχει μετακινηθεί λίγους μήνες πίσω. ΠαρΆ όλα αυτά, η εμφάνιση της RR στα ευρωπαϊκά μητρώα αποδεικνύει ότι η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη και περιμένει μόνο το πράσινο φως της επίσημης ανακοίνωσης. Με στοιχεία από προηγούμενες περιορισμένες εκδόσεις, με έντονα χαρακτηριστικά από τη Brabus και με στόχευση την ανώτατη κατηγορία των hyper naked, η Super Duke RR ετοιμάζεται να γίνει το πιο συλλεκτικό και επιθετικό μοντέλο της KTM για το 2026.

.jpg)

