Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock

Η Yamaha προχωρά σε στοχευμένο φρεσκάρισμα για τα WR250F και WR450F του 2026, εισάγοντας μια λειτουργία που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στο off-road: αντικλεπτικό κλείδωμα ECU. Μέσω της εφαρμογής Ya
2 Φωτογραφίες »

Η Yamaha προχωρά σε στοχευμένο φρεσκάρισμα για τα WR250F και WR450F του 2026, εισάγοντας μια λειτουργία που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στο off-road: αντικλεπτικό κλείδωμα ECU. Μέσω της εφαρμογής Yamaha Power Tuner, ο αναβάτης ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το κλείδωμα με κωδικό πρόσβασης, ώστε ο κινητήρας να εκκινεί μόνο όταν είναι ξεκλειδωμένος.

Αντικλεπτικό «ECU lock» με την εφαρμογή Yamaha Power Tuner.
Χωρίς καμία αλλαγή στον κινητήρα για το 2026.
Αναρτήσεις Kayaba speed-sensitive με ρυθμίσεις στο χέρι και φρένα Nissin.
Δισκόφρενα μαργαρίτα και ρεζερβουάρ 7,4 & 7,9 λίτρων.

mototriti Team

Αντικλεπτικό «ECU lock» με την εφαρμογή Yamaha Power Tuner

Η Yamaha προχωρά σε στοχευμένο φρεσκάρισμα για τα WR250F και WR450F του 2026, εισάγοντας μια λειτουργία που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στο off-road: αντικλεπτικό κλείδωμα ECU. Μέσω της εφαρμογής Yamaha Power Tuner, ο αναβάτης ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το κλείδωμα με κωδικό πρόσβασης, ώστε ο κινητήρας να εκκινεί μόνο όταν είναι ξεκλειδωμένος. Η μάρκα το παρουσιάζει ως «πρωτιά για τη βιομηχανία», φέρνοντας την ασφάλεια στο επίκεντρο χωρίς να στερεί την ευκολία χρήσης που ήδη προσφέρει το οικοσύστημα συνδεσιμότητας της. Το νέο ECU lock ενσωματώνεται στο ίδιο app που χρησιμοποιεί και η ολοκαίνουργια σειρά YZ Off-Road Competition, εξασφαλίζοντας οικείο περιβάλλον ρυθμίσεων για όσους κινούνται ανάμεσα σε enduro και motocross.
 

Χωρίς καμία αλλαγή στον κινητήρα για το 2026


Κάτω από τα νέα μπλε καθίσματα και τα ανανεωμένα γραφικά, τα δύο μοντέλα διατηρούν τη συνταγή που τα ανέδειξε. Το WR250F συνεχίζει με το σύνολο που προέρχεται από το αγωνιστικά επιτυχημένο YZ250F, μεταφέροντας την αίσθηση ευστροφίας και απόδοσης σε enduro ρύθμιση. Το WR450F παραμένει με τον reverse-head κινητήρα, τον οποίο η Yamaha χαρακτηρίζει ως «τον ισχυρότερο και πιο εξελιγμένο που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε Yamaha enduro». Η επιλογή να μην αλλάξουν ριζικά οι μηχανικές βάσεις σηματοδοτεί εμπιστοσύνη στο υπάρχον performance baseline, επιτρέποντας στην εταιρεία να εστιάσει στην ασφάλεια, στη χρηστικότητα και στη λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά στη διάρκεια μιας σεζόν.
 

Αναρτήσεις Kayaba speed-sensitive με ρυθμίσεις στο χέρι και φρένα Nissin

Η ανάρτηση παραμένει στα γνώριμα υψηλά στάνταρ με KYB εμπρός-πίσω. Το μπροστινό speed-sensitive fork (SSS) προσφέρει αίσθηση και στήριξη σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ οι ρυθμίσεις συμπίεσης και απόσβεσης γίνονται στο χέρι, χωρίς εργαλεία, για άμεση προσαρμογή σε έδαφος και ρυθμό. Το σύστημα πέδησης υπογράφει η Nissin με διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 270 χλστ. μπροστά και μονό δίσκο 240 χλστ. πίσω, διάταξη που έχει αποδείξει την αντοχή και τη σταθερότητά της σε ειδικές και απρόβλεπτες συνθήκες. Στο κομμάτι της εργονομίας, τα νέα μπλε καθίσματα βελτιώνουν την οπτική συνοχή με τα γραφικά και προσφέρουν ανανεωμένη εμφάνιση χωρίς να αλλάζει το γνώριμο τρίγωνο αναβάτη-τιμονιού-μαρσπιέ.
 

Δισκόφρενα μαργαρίτα και ρεζερβουάρ 7,4 & 7,9 λίτρων

Οι χωρητικότητες παραμένουν στο γνώριμο εύρος, με 7,9 λίτρα για το WR450F και 7,4 λίτρα για το WR250F, τιμές που εξασφαλίζουν πρακτική αυτονομία ανάμεσα σε ειδικές και liaison. Ο οπτικός έλεγχος επιβεβαιώνει τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και monoshock πίσω, ενώ τα δισκόφρενα τύπου «μαργαρίτα» ενισχύουν την απαγωγή θερμότητας και τη γραμμική αίσθηση στη μανέτα σε παρατεταμένη καταπόνηση. Οι μικρές αναπροσαρμογές τιμών που μπορεί να δούμε έναντι των προηγούμενων εκδόσεων συνδέονται με την προσθήκη του ECU lock και το ανανεωμένο αισθητικό πακέτο, διατηρώντας ωστόσο τον προσανατολισμό σε αγωνιστική χρήση enduro και off-road αγώνες-εξορμήσεις. Το κρίσιμο μήνυμα είναι ότι η Yamaha δεν «πειράζει» μια αποδεδειγμένη βάση, αλλά την θωρακίζει με ένα σύγχρονο, app-controlled αντικλεπτικό που ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας.
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA