Ένας δίσκος 220 χιλιοστών υπάρχει σε κάθε μπροστινό τροχό.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Η ουσία της διαφορετικότητας

    Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο και η προσεκτική σχεδίασή του, κρύβει τα 165 γεμάτα κιλά του Tricity. Για την ανάρτηση των εμπρός τροχών χρησιμοποιείται το σύστημα Leaning Multi Wheel (LMW) με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι της KYB σε κάθε τροχό που δίνει διαδρομή 90 χιλιοστών. Οι δύο τροχοί είναι σε μικρή απόσταση μεταξύ τους για να μην γίνεται αντιληπτή η διαφορά από ένα «κανονικό» scooter με έναν τροχό μπροστά. Πίσω χρησιμοποιούνται διπλά αμορτισέρ χωρίς ρυθμίσεις, που δίνουν κι εδώ διαδρομή 90 χιλιοστά. Οι μπροστινοί τροχοί φορούν ελαστικά διαστάσεων 90/80-14, ενώ ο πίσω 130/70-13. 

    Για την επιβράδυνσή του, την ευθύνη έχουν 2 δίσκοι 220 χιλιοστών εμπρός, ένας σε κάθε τροχό ενώ ο πίσω δίσκος είναι διαμέτρου 230 χιλιοστών. Τα φρένα του έχουν συνδυασμένη λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι πατώντας την αριστερή μανέτα, ενεργοποιούνται οι δαγκάνες του πίσω αλλά και των εμπρός δίσκων, ενώ η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, όμως, λόγω της πολύ καλής προοδευτικότητας των φρένων, επεμβαίνει σπάνια και χωρίς να υπάρχει έντονη ανάδραση στις μανέτες. 

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ