Όπως και στη βασική έκδοση του Tenere το εμπρός φτερό ρυθμίζεται εύκολα σε πιο ψηλή θέση ώστε να μην μπουκώνει από λάσπη εάν οδηγείς σε δύσκολες συνθήκες

Όπως και στη βασική έκδοση του Tenere το εμπρός φτερό ρυθμίζεται εύκολα σε πιο ψηλή θέση ώστε να μην μπουκώνει από λάσπη εάν οδηγείς σε δύσκολες συνθήκες

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    H νέα Tenere πέρασε εκατοντάδες ώρες δοκιμών στα χέρια αγωνιζόμενων και μέσα στα πιο δύσκολα τερέν μέχρι να την δούμε στην παραγωγή. Έτσι η Yamaha κατέληξε να σχεδιάσει αποκλειστικά για αυτή ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι (κοινό για τις δύο εκδόσεις) το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του διαθέτοντας την απαραίτητη ακαμψία αλλά και χαμηλό βάρος 17,75 κιλών. Έτσι το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά δεν ξεπέρνα τα 204 κιλά , κάτι που αποδεικνύεται μεγάλο πλεονέκτημα ειδικά στο χώμα όπως θα δούμε και παρακάτω.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     
    Η ιαπωνική φίρμα έδωσε μεγάλο βάρος και στον τομέα των αναρτήσεων, αφού μια Adventure μοτοσυκλέτα πρέπει να μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε πρόκληση. Η συνεργασία με την KYB έδωσε τη λύση με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και μονό αμορτισέρ (η προφόρτιση ρυθμίζεται εύκολα με το χέρι) που εδράζεται με μοχλικό στο αλουμινένιο ψαλίδι. Διαθέτουν μεγάλες διαδρομές (210χιλ μπροστά, 200χιλ πίσω) αλλά και τις απαραίτητες ρυθμίσεις που επιτρέπουν να φέρεις την μοτοσυκλέτα στα μέτρα σου ανάλογα τον τρόπο και το περιβάλλον που οδηγείς. Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 280χιλ και δαγκάνες της brembo στο μπροστινό μέρος, έναν δίσκο 245χιλ πίσω και ABS με δυνατότητα  απενεργοποίησης στους δύο τροχούς (εφόσον είσαι ακινητοποιημένος). Έτσι μπορείς να φρενάρεις με ασφάλεια στις χωμάτινες διαδρομές ή να ¨παίξεις¨ με τον πίσω τροχό στην άσφαλτο, εάν αρέσκεσαι στα πλασαρίσματα στις εισόδους των στροφών.
     

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ