Η νέα αντιολισθητική σέλα είναι ψηλότερη κατά 20χιλ συμβάλλοντας στην όρθια οδήγηση όπως και τα γκριπ ακριβώς μπροστά της που βρίσκονται εκεί για τον ίδιο λόγο επιτρέποντας να σφίξεις τα γόνατα πάνω τ

Η νέα αντιολισθητική σέλα είναι ψηλότερη κατά 20χιλ συμβάλλοντας στην όρθια οδήγηση όπως και τα γκριπ ακριβώς μπροστά της που βρίσκονται εκεί για τον ίδιο λόγο επιτρέποντας να σφίξεις τα γόνατα πάνω τους.

Η LCD οθόνη είναι κάθετα τοποθετημένη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαβάζεται εύκολα ακόμα και όταν οδηγείς όρθιος. Πάνω σε αυτήν βρίσκεται και το κουμπί για την απενεργοποίηση το

Η LCD οθόνη είναι κάθετα τοποθετημένη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαβάζεται εύκολα ακόμα και όταν οδηγείς όρθιος. Πάνω σε αυτήν βρίσκεται και το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS.

Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

  • Η νέα αντιολισθητική σέλα είναι ψηλότερη κατά 20χιλ συμβάλλοντας στην όρθια οδήγηση όπως και τα γκριπ ακριβώς μπροστά της που βρίσκονται εκεί για τον ίδιο λόγο επιτρέποντας να σφίξεις τα γόνατα πάνω τ
  • Η LCD οθόνη είναι κάθετα τοποθετημένη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαβάζεται εύκολα ακόμα και όταν οδηγείς όρθιος. Πάνω σε αυτήν βρίσκεται και το κουμπί για την απενεργοποίηση το
  • Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.
  • Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

Ανεση – Εργονομία

Όπως προαναφέραμε, η έκδοση Rally εξοπλίζεται με μια νέα ψηλότερη κατά 20χιλ αντιολισθητική σέλα, η οποία βρίσκεται στα 895χιλ από το έδαφος, δυσκολεύοντας τους αναβάτες κάτω από 1.80 να πατήσουν και τα δύο τους πόδια κάτω. Όπως συνηθίζεται στις χωμάτινες μοτοσυκλέτες είναι αρκετά σκληρή για πολύωρη χρήση, αυτό όμως αντισταθμίζεται με την αναθεωρημένη εργονομία που προσφέρει, καθώς ταιριάζει πολύ περισσότερο στον χαρακτήρα του Tenere. Πλέον μπορείς να κινείσαι πιο εύκολα κατά μήκος αλλά και να οδηγείς όρθιος σφίγγοντας τα γόνατα πάνω της ή ακριβώς μπροστά της, εκεί που πλέον συναντάμε αντιολισθητικά grip για αυτόν τον λόγο.


Η LCD οθόνη είναι κάθετα τοποθετημένη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαβάζεται εύκολα ακόμα και όταν οδηγείς όρθιος. Πάνω σε αυτήν βρίσκεται και το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS.

Η LCD οθόνη είναι κάθετα τοποθετημένη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαβάζεται εύκολα ακόμα και όταν οδηγείς όρθιος. Πάνω σε αυτήν βρίσκεται και το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Το μέγεθος των μαρσπιέ επιτρέπει να πατάς σταθερά ακόμη και όταν φοράς μπότες, ενώ το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατομής σε αυτή την έκδοση είναι μαύρο και εφοδιάζεται με νέα χερούλια που προσφέρουν καλύτερη αίσθηση σε όλες τις συνθήκες. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει η κάθετα τοποθετημένη LCD οθόνη που μπορεί να μην εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια TFT, είναι όμως ευανάγνωστη, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες (επιλεγμένη σχέση, στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές, αυτονομία και μέση-στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, ρολόι, θερμόμετρο). Στο κάτω μέρος της βρίσκεται το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS, ακριβώς δίπλα της παροχή 12V και πάνω από αυτήν υπάρχει χώρος για τοποθέτηση smartphone ή συσκευών πλοήγησης, που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες σε κάθε είδους εξόρμηση.

Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και διαθέτει νέα γκριπ τα οποία προσφέρουν καλύτερη αίσθηση χωρίς να γλιστρούν.

 

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ