Ο δικύλινδρος CP2 689 κυβικών ταιριάζει γάντι στο Tenere. Με πλούσια αποθέματα ροπής και ομαλή απόκριση κάνει την απουσία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων να περνά σε δεύτερη μοίρα.

Ο δικύλινδρος CP2 689 κυβικών ταιριάζει γάντι στο Tenere. Με πλούσια αποθέματα ροπής και ομαλή απόκριση κάνει την απουσία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων να περνά σε δεύτερη μοίρα.

Το τελικό της Akrapovic εκτός από εμφάνιση και μειωμένο βάρος προσφέρει έναν διακριτικό μπάσο ήχο, τονώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση του κινητήρα.

Το τελικό της Akrapovic εκτός από εμφάνιση και μειωμένο βάρος προσφέρει έναν διακριτικό μπάσο ήχο, τονώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση του κινητήρα.

  • Ο δικύλινδρος CP2 689 κυβικών ταιριάζει γάντι στο Tenere. Με πλούσια αποθέματα ροπής και ομαλή απόκριση κάνει την απουσία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων να περνά σε δεύτερη μοίρα.
  • Το τελικό της Akrapovic εκτός από εμφάνιση και μειωμένο βάρος προσφέρει έναν διακριτικό μπάσο ήχο, τονώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση του κινητήρα.

Κινητήρας

Στον τομέα του κινητήρα δεν συναντάμε αλλαγές, αφού όπως και η βασική έκδοση του Tenere 700, το Rally εφοδιάζεται με το δικύλινδρο διαμάντι 689 κυβικών της Yamaha που ακούει στο όνομα CP2, διαθέτει crossplane στρόφαλο και αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Τον συγκεκριμένο  κινητήρα τον γνωρίσαμε αρχικά στη σειρά MT-07 όμως αποδείχτηκε ότι με κάποιες μικροαλλαγές (φιλτροκούτι, ψεκασμός, τελική μετάδοση, σύστημα ψύξης) ταιριάζει γάντι και στο Tenere έχοντας ως πλεονεκτήματα  την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του. Αυτή η απλότητα χαρακτηρίζει και την έκδοση Rally, αφού η μόνη διαφορά που συναντάμε είναι το τελικό της Akrapovic το οποίο εκτός από εμφάνιση προσφέρει και διακριτικό μπάσο ήχο, τονώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση του κινητήρα.  Έτσι και εδώ απουσιάζουν ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control, αφού η διαχείριση γίνεται αποκλειστικά από τον αναβάτη.


Το τελικό της Akrapovic εκτός από εμφάνιση και μειωμένο βάρος προσφέρει έναν διακριτικό μπάσο ήχο, τονώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση του κινητήρα.

Το τελικό της Akrapovic εκτός από εμφάνιση και μειωμένο βάρος προσφέρει έναν διακριτικό μπάσο ήχο, τονώνοντας ταυτόχρονα την απόκριση του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Ένα ακόμη στοιχείο που χαρακτηρίζει τον CP2 είναι και η χαμηλή κατανάλωση, με την μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής να ανέρχεται στα 5,5 λίτρα/100χλμ, νούμερο που αυξάνει το πεδίο χρήσης της μοτοσυκλέτας ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση. Παράλληλα, τα διαστήματα για την ρύθμιση των βαλβίδων έρχονται κάθε 40.000 χλμ. ώστε να μην σε απασχολούν συχνά ακόμη και αν είσαι χιλιομετροφάγος. Αύξησε την ισχύ της Yamaha Tenere 700 Rally με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 
 

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ