Η σέλα βρίσκεται χαμηλά, στα 770 χιλιοστά, διευκολύνοντας την πρόσβαση ακόμη και για οδηγούς μετρίου αναστήματος, ενώ η γενναιόδωρη επιφάνεια της προσφέρει επαρκή στήριξη ακόμα και για πιο μακρινές διαδρομές.
Από την στιγμή που κάθεσαι στη σέλα του NMAX 125 Tech MAX, γίνεται φανερό ότι η Yamaha έχει επενδύσει στη συνολική εμπειρία του αναβάτη – όχι μόνο στο να φτάσει στον προορισμό του, αλλά και στο πως θα το κάνει. Η σέλα βρίσκεται χαμηλά, στα 770 χιλιοστά, διευκολύνοντας την πρόσβαση ακόμη και για οδηγούς μετρίου αναστήματος, ενώ η γενναιόδωρη επιφάνεια της προσφέρει επαρκή στήριξη ακόμα και για πιο μακρινές διαδρομές. Τα πόδια έχουν αρκετό χώρο να απλωθούν χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρμες, υποστηρίζοντας μια ξεκάθαρα GT θέση οδήγησης. Κάθεσαι μέσα στο scooter και τα χέρια σου ακουμπούν φυσικά στο τιμόνι και γίνεσαι ένα με το όχημα. Αντίστοιχα, ο συνεπιβάτης απολαμβάνει άνεση με ξεχωριστό επίπεδο σέλας, αναδιπλούμενα μαρσπιέ και στιβαρές χειρολαβές. Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω TFT οθόνης 4,2 ιντσών, με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει τρία διαφορετικά στυλ απεικόνισης, ενώ μέσω της εφαρμογής MyRide παρέχεται δωρεάν πλοήγηση Garmin, μετατρέποντας το commuter σε πραγματικό εργαλείο αστικής ακρίβειας. Στο κομμάτι της πρακτικότητας, ο αποθηκευτικός χώρος 23,3 λίτρων κάτω από τη σέλα χωρά άνετα ένα κράνος τύπου full face – επιπλέον στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχουν δύο έξτρα χώροι, με τον αριστερό να είναι ανοιχτός, άμεσης πρόσβασης, να μπορεί να χωρέσει ένα μπουκάλι νερό 500ml, ενώ υπάρχει και θύρα φόρτισης USB, για να φορτίσεις το κινητό ή άλλες ηλεκτρικές συσκευές. Αν το NMAX ήταν video game, θα άξιζε να αγοράσεις κονσόλα μόνο και μόνο για να το ζήσεις στην καλύτερη εκδοχή του. Είναι ένα scooter, που δεν χρειάζεται να προσαρμοστείς εσύ σε αυτά – προσαρμόζεται εκείνο σε εσένα. Και αυτό λέει πολλά για την εργονομική του φιλοσοφία.
Τα πόδια έχουν αρκετό χώρο να απλωθούν χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρμες, υποστηρίζοντας μια ξεκάθαρα GT θέση οδήγησης και η τάπα για το ρεζερβουάρ βρίσκεται ανάμεσα.