Το μοντέλο μπορεί να αγγίξει τελική πάνω από 110 χλμ/ώρα.

Το μοντέλο μπορεί να αγγίξει τελική πάνω από 110 χλμ/ώρα.

Διατηρεί την ευελιξία από στροφή σε στροφή...

Διατηρεί την ευελιξία από στροφή σε στροφή...

...ενώ η ποιότητα κύλισης που προσφέρει είναι υψηλότατη.

...ενώ η ποιότητα κύλισης που προσφέρει είναι υψηλότατη.

  • Το μοντέλο μπορεί να αγγίξει τελική πάνω από 110 χλμ/ώρα.
  • Διατηρεί την ευελιξία από στροφή σε στροφή...
  • ...ενώ η ποιότητα κύλισης που προσφέρει είναι υψηλότατη.

Οδηγώντας

Οδική συμπεριφορά: Ανοίγει το VVA, ξεκινάει η ευχαρίστηση!

Το NMAX μας είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις για την ευελιξία του, όταν δοκιμάζαμε την προηγούμενη γενιά του. Ώρα να δούμε, πως το ολοκαίνουργιο NMAX, ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Πατάς το κουμπί της εκκίνησης και ο κινητήρας έρχεται στην ζωή… χωρίς μίζα, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα του start-stop που λειτουργεί και σαν γεννήτρια. Το μοτέρ είναι εντελώς αθόρυβο και ο τρόπος λειτουργίας του πολύ καλά μελετημένος, μιας και οι κραδασμοί είναι αμελητέοι. Ξεκινώντας, διαπιστώνεις ότι η σύμπλεξη της μετάδοσης από τις εκκινήσεις είναι ομαλή, ενώ η κλιμάκωση της δίνει μεγάλο ποσοστό ελέγχου στον αναβάτη όσον αφορά την μέση ταχύτητα, ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιού. Σαφή διαφορά στην απόδοση κάνει η ενεργοποίηση του VVA, όταν και ο κινητήρας «ζωντανεύει» με εντονότερο ήχο και περισσότερη αισθητή ισχύ. Πρακτικά, η περιοχή με το VVA ενεργοποιημένο είναι και αυτή που θα χρησιμοποιείται περισσότερο, καθώς στις χαμηλότερες στροφές ο κινητήρας είναι αρκετά πιο ήπιος σε απόδοση και προσδίδει ταχύτητες περίπου στα 30 χλμ/ώρα, πιο κατάλληλες για πυκνή κίνηση ή πλακόστρωτα/στενούς δρόμους.

Τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 110 χλμ/ώρα


Διατηρεί την ευελιξία από στροφή σε στροφή...

Διατηρεί την ευελιξία από στροφή σε στροφή...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το μοντέλο αποδίδει τα μέγιστα στην «ρευστή» οδήγηση, καθώς ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, οδηγούν σε μια άνετη και πολύ ευχάριστη εμπειρία. Το κυνήγι των επιδόσεων και των ρεπρίζ δεν είναι πρωταρχικός στόχος του scooter της Yamaha, όμως ο κινητήρας δεν είναι σε καμία περίπτωση ανεπαρκής. Μάλιστα, τα 114 χλμ/ώρα τελικής που είδαμε στο κοντέρ δεν είναι καθόλου άσχημα ως επίδοση για την κατηγορία. Χάρη στο ευμεγέθες «κοστούμι» του το NMAX υπόσχεται καλύτερη προστασία από τον άνεμο και τα στοιχεία της φύσης και είμαστε εδώ για να το επιβεβαιώσουμε. Ειδικά και με την μεγάλη ζελατίνα που έφερε το μοντέλο δοκιμής μας (που ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό), η ανεμοκάλυψη ικανοποιεί απόλυτα ακόμη και αν κινείστε πολλή ώρα σε αυτοκινητόδρομο.

Αναρτήσεις-σιδερωτήριο!

Στις αλλαγές κατευθύνσεων, το NMAX παραμένει πολύ πρόθυμο και ταχύτατο χωρίς να θυσιάζει σταθερότητα και περιθώρια πρόσφυσης, αλλάζοντας κατεύθυνση με την ελάχιστη δύναμη και διατηρώντας το επίπεδο αίσθησης προς τον αναβάτη του. Το νέο πλαίσιο δείχνει να συνεργάζεται πολύ καλά με τις αναρτήσεις, οι οποίες επέδειξαν αξιοσημείωτα καλή απορρόφηση των κακοτεχνιών, σε όποια «δοκιμασία» και αν υποβάλαμε το NMAX. Ακόμα και στις πλέον έντονες λακούβες ή σαμαράκια, το scooter κράτησε επίπεδο τόσο στην πρόσφυση όσο και στην άνεση. Στα φρένα, το πολύ καλό αποτέλεσμα ισχύος που μετρήσαμε συμπληρώνεται από το υψηλό επίπεδο αίσθησης στις μανέτες και με ένα επίπεδο προοδευτικότητας που επιτρέπει ακόμα και να «στύψετε» τις μανέτες μέχρι να επέμβει το ABS. Το τελευταίο, λειτουργεί παραδειγματικά, χωρίς να επεμβαίνει νωρίτερα από όσο πρέπει.

...ενώ η ποιότητα κύλισης που προσφέρει είναι υψηλότατη.

...ενώ η ποιότητα κύλισης που προσφέρει είναι υψηλότατη.

 

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ