Αρκετά ευρύχωρη η σέλα και με ικανοποιητικό αφρώδες για τον αναβάτη. Χώρος υπάρχει και για τον συνεπιβάτη ο οποίος όμως για να αισθανθεί πιο άνετα θα πρέπει να έχει στη διάθεσή του τις χειρολαβές από τον προαιρετικό εξοπλισμό.

Η στρογγυλή οθόνη χωρίζεται σε δύο μέρη (πάνω LCD, κάτω TFT), συμβαδίζει απόλυτα με την αισθητική της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης με το σύστημα My Triumph για πλοήγηση στροφή-στροφή, χειρισμό GoPro, κλήσεων κ.ά.

Ανεση – Εργονομία

Το Trident προορίζεται φυσικά και για καθημερινή μετακίνηση με τη θέση οδήγησης να συμβάλλει σε αυτό, αφού δεν συναντάμε υπερβολές αλλά μια τυπική σχετικά όρθια στάση σώματος που ταιριάζει σε κάθε σωματότυπο. Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας, η σέλα είναι ευρύχωρη με ικανοποιητικό αφρώδες και βρίσκεται αρκετά χαμηλά (805χιλ από το έδαφος) επιτρέποντας να πατήσεις εύκολα και τα δύο σου πόδια όταν σταματάς, κάτι που πάντα είναι καλοδεχούμενο από αρχάριους αναβάτες. Το ρεζερβουάρ έχει εσοχές για τα γόνατα ενώ το τιμόνι, παρότι δεν είναι τόσο φαρδύ όπως σε ένα streetfighter, προσφέρει καλό μοχλό για τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας χωρίς να εμποδίζει τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αφού και οι καθρέπτες βρίσκονται στην κλασική θέση και όχι στις άκρες του.


Η στρογγυλή οθόνη χωρίζεται σε δύο μέρη (πάνω LCD, κάτω TFT), συμβαδίζει απόλυτα με την αισθητική της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης με το σύστημα My Triumph για πλοήγηση στροφή-στροφή, χειρισμό GoPro, κλήσεων κ.ά.

Η στρογγυλή οθόνη χωρίζεται σε δύο μέρη (πάνω LCD, κάτω TFT), συμβαδίζει απόλυτα με την αισθητική της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης με το σύστημα My Triumph για πλοήγηση στροφή-στροφή, χειρισμό GoPro, κλήσεων κ.ά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Τίποτα λοιπόν δεν σε ξενίζει. Ακόμα και το μενού για τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας είναι πολύ απλό. Η πλήρης εξοικείωση μαζί του είναι θέμα μερικών λεπτών, καθώς όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από τους διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού και προβάλλονται μέσα από μια στρογγυλή οθόνη. Η τελευταία χωρίζεται σε δύο μέρη (πάνω LCD, κάτω TFT), συμβαδίζει απόλυτα με την αισθητική της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες, προσδίδοντας επιπλέον και μια διακριτική ρετρό πινελιά στο σύνολο.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »