• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό είναι το νέο Rieju Aventura 500.

Αυτό είναι το νέο Rieju Aventura 500.

To νέο Rieju Aventura 500 υπόσχεται 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα

Αυτή είναι η νέα μεσαία Adventure της ισπανικής Rieju που έχει διπλό ρεζερβουάρ, χωρώντας συνολικά 39 λίτρα βενζίνη! Αυτό θα πει να είσαι έτοιμος για ταξίδι στην άκρη της Ελλάδας!

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Ισπανικό Adventure στα 500 κυβικά

Η Rieju είναι μια ιδιαίτερα γνωστή, αλλά και «παλιά» εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών από την Ισπανία με ιστορία 80 χρόνων. Στα πλαίσια της EICMA και των γενικότερων παρουσιάσεων νέων μοντέλων, η Rieju αποκάλυψε το νέο Aventura 500. Πρόκειται για μια ακόμα μεσαία Adventure (μέτρησε κανείς άραγε πόσα παρουσιάστηκαν φέτος;), στα 500 κυβικά και μάλιστα με πασίγνωστο κινητήρα: Βασισμένο στον δικύλινδρο Honda 500 και κατασκευασμένο από την Loncin. Η απόδοση του δεν ανακοινώνεται επακριβώς, όμως πιθανότατα βρίσκεται κοντά στους 47 ίππους ώστε το μοντέλο να είναι οδηγήσιμο και με δίπλωμα Α2.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Διπλό ρεζερβουάρ, 39 λίτρα γέμισμα!

Σίγουρα κάτι που δεν είδαμε σε άλλες παρουσιάσεις Adventure μοτοσυκλετών φέτος, ιδιαίτερα στα μικρά-μεσαία, είναι το σύστημα ρεζερβουάρ που έχει το Aventura 500. Συγκεριμένα δεν μιλάμε για ένα ρεζερβουάρ, αλλα για… 2, ένα εμπρός στην κλασική θέση και ένα κάτω από τις σέλες. Η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 39 λίτρα και, με την χαμηλή αναμενόμενη κατανάλωση στο επίπεδο των 4/100, τότε το Rieju Aventura 500 μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 975 χιλιόμετρα αυτονομίας… Χιλιομετρική απόσταση που, για πολλούς, είναι η οδήγηση ενός μήνα σύνολο!
 

Μορφή αυθεντικού Adventure, τροχοί 21 και 18 ιντσών

Κατά τα άλλα, τα Rieju Aventura 500 είναι μια γνήσια μορφή Adventure, μάλιστα με τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω, με ακτίνες. Οι χούφτες και η ποδιά προστασίας του κινητήρα είναι και χρήσιμα, και όμορφα για μια εκτός δρόμου μοτοσυκλέτα, το εμπρόσθιο πιρούνι είναι USD τύπου, ενώ ο εμπρός τροχός έχει δύο δισκόφρενα, για ακόμα καλύτερο φρενάρισμα υπό πίεση. Το βάρος του Rieju Aventura 500 ανακοινώνεται στα 190 κιλά χωρίς υγρά, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και αμορτισέρ τιμονιού, ψηφιακά όργανα και αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Εμάς μας φαίνεται μια χαρά, για προσιτό μεσαίο Adventure! Τι λέτε εσείς;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »