Η PGM είναι μια μικρή εταιρεία από την Αυστραλία και αποτελείται από μια παρέα μηχανικών και κατασκευαστών με εμπειρία δεκαετιών από κάθε λογής αγώνες, φτάνοντας ως WSBK και MotoGP. Ένθερμοι υποστηρικτές της V8 παράδοσης της πατρίδας τους και θαυμαστές οκτακύλινδρων κατασκευών όπως αυτής του Ian Drysdale, αποφάσισαν να φτιάξουν τη δική τους μοτοσικλέτα.
Το αποτέλεσμα είναι ένας V8 90 μοιρών, σε ένα κάρτερ κατασκευασμένο από αλουμίνιο, τροφοδοτούμενο από ένα σύστημα διαχείρισης της Motec με σώματα ψεκασμού Mikuni. Με τελική απόδοση 334 ίππων στις 12.800 σ.α.λ. και 22 κιλά ροπής στις 9.500 αρχίζει να ακούγεται καλά.
Το πλαίσιο αποτελείται από δύο πλευρικές χυτές δοκούς αλουμινίου πάνω στις οποίες εδράζονται δύο ατσάλινα μέρη, το μπροστινό χωροδικτύωμα και το υποπλαίσιο. Η μοτοσικλέτα έχει εξοπλιστεί με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά. Πιρούνι Ohlins FGRT 301 48 χλστ., αμορτισέρ Ohlins TTX Mk2 με custom μοχλικό φτιαγμένο από την PGM, ακτινικές δαγκάνες Brembo GP4 εμπρός και P4 πίσω (ατυχώς αμφότερες με νικελωμένο φινίρισμα). Η εξάτμιση είναι ειδική παραγγελία από την Akrapovic, ολόσωμη, χειροποίητη και φυσικά από τιτάνιο. Η μοτοσικλέτα θα πωλείται με ανθρακονημάτινα τελικά που νομιμοποιούνται για χρήση δρόμου, αλλά θα μπορεί κάποιος να επιλέξει και τα εικονιζόμενα από τιτάνιο. Όλα τα κοστούμια της είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα.
Το πιο εντυπωσιακό ωστόσο είναι το ότι οι Αυστραλοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν το βάρος της μοτοσικλέτας στα ρεαλιστικότατα 242 κιλά - και μιλάμε για τιμή έτοιμη για χρήση, με όλα τα υγρά της και γεμάτο το 16,5 λίτρων ρεζερβουάρ. Η μοτοσικλέτα έχει ήδη οδηγηθεί από τον διεθνούς φήμης Alan Cathcart, ο οποίος δήλωσε πως, "λοιπόν δε μένω συχνά άφωνος, αλλά εδώ πρόκειται πραγματικά για μια super μοτοσικλέτα με κάθε δυνατή έννοια. Είναι μια απίστευτη μοτοσικλέτα."
Υπάρχουν και μερικά πράγματα που ακόμη δεν είναι γνωστά. Το ένα είναι η τιμή της, όπως και το πότε θα είναι διαθέσιμη προς αγορά. Ένα άλλο μυστήριο εντοπίζεται στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, στη σχετική καταχώρηση για την τελική ταχύτητα, όπου η τιμή που δίνει ο κατασκευαστής της είναι: "Πόσο γενναίος είσαι;" Με σχετική ασφάλεια υποθέτουμε πως θα είναι αρκούντως μεγάλη…



Μεσαία προσιτά adventure με 19άρη τροχό εμπρός και τα καλύτερα φρένα
ΚΤΜ 390 Adventure R & X 2025 - Test
EICMA 2025 – SWM SC250X TWIN: Adventure Scooter με 27 ίππους και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό
EICMA-2025 Benda: Τρία νέα cruiser με CVT, ηλεκτρονικό συμπλέκτη και V4 κινητήρα
EICMA 2025 – YADEA VELAX U: Εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα 4900W και 110χλμ αυτονομίας
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Aprilia Tuono 660 Factory: Με 105 ίππους , 181 κιλά συνολικό βάρος και αναρτήσεις Ohlins
Test Modeka Janika Lady: Τεχνικό μπουφάν 4 εποχών σε άκρως προσιτή τιμή
MV Agusta: Ο πεντακύλινδρος κινητήρας-βόμβα που έκλεψε την παράσταση στην EICMA
Δίσκοι Συμπλέκτη Σετ Suzuki DL 1000 V-Strom
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.