Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε οι διαστάσεις του εξωτερικού κελύφους να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες.

Η διαμόρφωση του πίσω μέρους συμβάλει στην αεροδυναμική συμπεριφορά του κράνους.

Η ζελατίνα αφαιρείται πραγματικά σε 2 δευτερόλεπτα χάρη στον εξελιγμένο μηχανισμό.

Το μικρό βάρος και ο αεροδυναμικός σχεδιασμός συνδυάζονται σε ένα άνετο και ποιοτικό κράνος.

Test κράνος: Kabuto Aeroblade 5

Δοκιμάζουμε σε πραγματικές συνθήκες το κορυφαίας αεροδυναμικής κράνος Aeroblade 5 της Kabuto.

  • 265 ευρώ μονόχρωμο
  • 310 ευρώ με γραφικά
 
Τα κράνη της Ιαπωνικής OGK Kabuto χαρακτηρίζονται από τις καινοτόμες και πατενταρισμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιούν στον τομέα της αεροδυναμικής και της εργονομίας, οι οποίες συνδυάζονται με υψηλής ποιότητας υλικά σε ένα τελικό προϊόν με κορυφαία σχέση ποιότητας – τιμής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι τα κράνη της είναι τα πρώτα σε πωλήσεις στην Ιαπωνία και θέτουν ψηλά τον πήχη της κατηγορίας που εντάσσονται. Για να τα διαπιστώσουμε όλα αυτά στην πράξη παραλάβαμε ένα Aeroblade 5 από τη Moto Πήγασος, που είναι αποκλειστικός, επίσημος διανομέας της Kabuto στην Ελλάδα.
 
Εμφάνιση – εργονομία
 
Το Aeroblade 5 είναι ένα sport touring κράνος κατασκευασμένο από A.C.T. EVO-R, έναν συνδυασμό fiberglass και οργανικών ινών carbon διαφορετικών πλέξεων και μηχανικών ιδιοτήτων υψηλής αντοχής. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε οι διαστάσεις του εξωτερικού κελύφους να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες με στόχο την μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και πράγματι γίνεται άμεσα αντιληπτό οτι είναι μικρότερο σε σχέση με άλλα κράνη ίδιου μεγέθους. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε οτι είναι διαθέσιμο σε 6 συνολικά μεγέθη, από XS έως XXL και το κέλυφός του βγαίνει σε 4 διαφορετικά μεγέθη με στόχο την τέλεια εφαρμογή. Η μέγιστη ασφάλεια του αναβάτη επιτυγχάνεται χάρη στα δυο ανεξάρτητα τμήματα αφρώδους υλικού (EPS) στο εσωτερικό, τα οποία έχουν διαφορετική πυκνότητα και αντοχή. Οι γραμμές του Aeroblade 5 είναι καθαρές και για τον σχεδιασμό του έχουν χρησιμοποιηθεί εξελιγμένα συστήματα προσομοίωσης. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους είναι άλλη μια πατέντα της Kabuto, που ονομάζεται Wake Stabilizer και στόχο έχει την ελαχιστοποίηση της αντίστασης του αέρα. Αυτό είναι κάτι που διαπιστώσαμε και στην πράξη αφού ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες δεν νιώθεις το κράνος να «τραβά» το κεφάλι σου προς τα πίσω, ενώ μπορείς να γυρίσεις το κεφάλι σου δεξιά – αριστερά χωρίς να νιώθεις αντίσταση.

Η προσπάθεια της Kabuto για μείωση του βάρους και την προσεκτική κατανομή του είναι εμφανής με το που το φορέσεις. Η αίσθηση που σου δίνει είναι ίδια με αυτή ενός ανθρακονημάτινου κράνους. Δεν σε επιβαρύνει καθόλου και κάθε κίνηση γίνεται αβίαστα. Σύμφωνα μάλιστα με τη μέτρησή μας, το πραγματικό βάρος του σε Small μέγεθος είναι 1.320 γραμμάρια, που σημαίνει ότι το ταμπελάκι πάνω στο κράνος που γράφει 1360 / +-50 γραμμάρια είναι ακριβές σε αντίθεση με άλλα κράνη. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας τη έκδοση Rush σε μαύρο και ασημί ματ, αλλά υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμα σε γραφικά, ενώ αν κάποιος θέλει πιο απλό χρωματισμό μπορεί να το επιλέξει σε μονόχρωμο λευκό πέρλα ή μαύρο ματ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Ηλιας Ντομαλης

    Tο τεστ,ενω ειναι καλο,παραλειπει το βασικο για ενα κρανος στοιχειο,σε τι σχημα παραγεται?Ταιριαζει σε δολιχοκεφαλους?καρπουζοκεφαλους?πλατυκεφαλους?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Το κράνος παράγεται σε στρογγυλό σχήμα, όπως συνηθίζεται στα κράνη και ταιριάζει σε χοντροκέφαλους και σφυροκέφαλους.

        2