Το Qooder συνεχίζει να αποτελεί την μοναδική επιλογή σε μια κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε, με σκοπό να φέρει την ασφάλεια των 4 τροχών στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μια πρωτοποριακή ιδέα που γίνεται πράξη καλύπτοντας τις ανάγκες που μπορεί να έχει κάποιος στην καθημερινότητά του, ανεξάρτητα από το οδηγικό του επίπεδο. Με μια νέα χαμηλότερη τιμή προσφοράς, περισσότεροι αναβάτες μπορούν να ανακαλύψουν αυτή την κατηγορία, μιας και κάθε καινοτομία έχει και το αντίτιμό της ειδικά όταν ξεχωρίζει από οτιδήποτε κινείται στους δρόμους.
| Quadro Qooder 4 | ||||
| Τύπος κινητήρα | 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β | |||
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 399 | |||
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 84 Χ 72 | |||
| Συμπίεση (:1) | Δ/Α | |||
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 31,5/7.500 | |||
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3,9/5.000 | |||
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 14 | |||
| Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) | 5,7 | |||
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Υδροπνευματική ανάρτηση | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | Δ/Α | |||
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Υδροπνευματική ανάρτηση | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | Δ/Α | |||
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ, 240 χιλ | |||
| Φρένα Π (χλστ.) | 2Δ, 240 χιλ | |||
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 110/80-14 | |||
| Ελαστικό Π | 110/80-14 | |||
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | 2200 | |||
| Πλάτος (χλστ.) | 840 | |||
| Μεταξόνιο (χλστ.) | Δ/Α | |||
| ΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 | |||
| Βάρος (κιλά πλήρες) | 281 | |||
| Εξοπλισμός | ||||
| ABS / Ρυθμ. | Ο | |||
| Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
| Στροφόμετρο | Ν | |||
| Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
| Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
| Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
| Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο | |||
| Πλάγιο σταντ | Ο | |||
| Κεντρικό σταντ | Ο | |||
| Χειρολαβές / Σχάρα | Ν | |||
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο | |||
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;
Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!