LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Test Μεταχειρισμένου: BMW F 900 XR (2020-2024)

Διαβάστηκε από 1.004 αναγνώστες (03/10/2025)
BMW F 900 XR

BMW F 900 XR

895 κ.εκ., 105 ίπποι – ο ίδιος «πυρήνας» σε όλη την τετραετία.
Με 2 Riding Modes, TFT οθόνη και Traction Control.
Ταξιδιάρικο και στριφτερό – κουμπώνει στα γούστα σου.
Ισχυρή μεταπωλητική παρουσία - Mε περίπου 12.000 ευρώ αγοράζεις ένα full extra.

mototriti Team

895 κ.εκ., 105 ίπποι – ο ίδιος «πυρήνας» σε όλη την τετραετία.

Η F 900 XR παρουσιάστηκε το 2020 με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 895 κ.εκ., που αποδίδει 105 ίππους και 92 Nm ροπής. Από τότε έως και το 2024 δεν υπήρξαν ουσιαστικές μηχανολογικές αλλαγές, παρά μόνο προσαρμογές στη χαρτογράφηση για το Euro 5 και Euro 5+. Ο κινητήρας παραμένει ελαστικός χαμηλά, γεμάτος στις μεσαίες στροφές και το μεγαλύτερο μέρος της ροπής του να είναι διαθέσιμο από τις 4.500 έως τις 8.500 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,5-5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, παράγοντας που θα εξαρτηθεί από το φορτίο και τον τρόπο οδήγησης του κάθε αναβάτη.  
 

Με 2 Riding Modes, TFT οθόνη και Traction Control.

Από τη βασική του έκδοση, το μοντέλο διαθέτει TFT οθόνη 6,5 ιντσών, ABS, traction control και δύο riding modes (Rain/Road). Στις πιο πλούσιες εκδόσεις με τα πακέτα «Pro» συναντάμε cruise control, quickshifter, επιπλέον χαρτογραφήσεις, ακόμη και adaptive φωτισμό. Μέχρι το 2024 οι αλλαγές ήταν περιορισμένες σε λεπτομέρειες και χρώματα, συνεπώς η ουσία βρίσκεται στο αν το μεταχειρισμένο που εξετάζει κανείς έχει αυτά τα πρόσθετα στοιχεία, που κάνουν αισθητή διαφορά στην καθημερινή και ταξιδιωτική χρήση.
 

Ταξιδιάρικο και στριφτερό – κουμπώνει στα γούστα σου.

Η F 900 XR βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο τύπου γέφυρας και τροχούς 17 ιντσών, συνδυασμός που δίνει σταθερότητα και σπορ χαρακτήρα. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. εμπρός δεν διαθέτει ρυθμίσεις, όμως πίσω υπάρχει monoshock αμορτισέρ, με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία της προφόρτισης του ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA. Στην πράξη η μοτοσυκλέτα δείχνει τον σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό της καθώς η δύναμη της φαίνεται στις ρεπρίζ της. Συγκεκριμένα, για τα 100 χιλιόμετρα / ώρα χρειάζεται 4,1 δ. και για τα 60-120 4,12 δ. Στην κίνηση είναι εξίσου άνετο με το μεγάλο κόψιμο τιμονιού να βοηθάει. Η όλη ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, χωρίς κραδασμούς και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων προστατεύει σωστά τον αναβάτη.
 

Ισχυρή μεταπωλητική παρουσία - Mε περίπου 12.000 ευρώ αγοράζεις ένα full extra.

Στην ελληνική αγορά τα μεταχειρισμένα BMW F 900 XR των ετών 2020–2024 κινούνται σήμερα σε ένα εύρος περίπου 10.000–12.000 ευρώ, ανάλογα με τον εξοπλισμό και τα χιλιόμετρα. Η ύπαρξη των πακέτων «Pro» αυξάνει την αξία και την πληρότητα του μοντέλου. Με σωστό ιστορικό συντήρησης, η F 900 XR παραμένει μια ώριμη sport-touring επιλογή που συνδυάζει σπορτιφ χαρακτήρα και τουριστική άνεση, αποτελώντας μια πολύ καλή πρόταση στην αγορά μεταχειρισμένων.
 

ESF
ANORAK