Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025: Η CFMOTO 450MT οδηγεί το Top 10

Στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025, η μεγάλη είδηση έρχεται από την Κίνα. Η CFMOTO 450MT με κινητήρα 449 κ.εκ. σημείωσε 101 ταξινομήσεις, παίρνοντας καθαρά την πρώτη θέση στο Top 10 και δείχνοντας ότι η κατηγορία των μεσαίων adventure έχει αλλάξει χέρια.
CFMOTO 450MT: Σταθερά best seller στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών.
Voge DS800X και Honda: Μεσαίες–μεγάλες on-off σε άνοδο.
Ιαπωνική μονομαχία: Suzuki V-Strom 650, Yamaha Tenere 700 και Tracer 700.
Τι δείχνει το Top 10 για την αγορά μοτοσυκλέτας τον Οκτώβριο.
CFMOTO 450MT: Σταθερά best seller στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών
Στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025, η μεγάλη είδηση έρχεται από την Κίνα. Η CFMOTO 450MT με κινητήρα 449 κ.εκ. σημείωσε 101 ταξινομήσεις, παίρνοντας καθαρά την πρώτη θέση στο Top 10 και δείχνοντας ότι η κατηγορία των μεσαίων adventure έχει αλλάξει χέρια. Η 450MT συνδυάζει κυβισμό «χρυσής τομής», χαμηλό βάρος και ποιοτικό εξοπλισμό, κάτι που φαίνεται να αγγίζει τους Έλληνες αναβάτες που θέλουν μια μοτοσυκλέτα για όλα: πόλη, ταξίδι και light εκτός δρόμου χρήση. Η δυναμική της στην αγορά την κάνει ήδη σημείο αναφοράς και αφήνει να εννοηθεί ότι η CFMOTO δεν είναι πια «εναλλακτική», αλλά κεντρικός παίκτης.
| Θέση | Μάρκα | Μοντέλο | Κυβικά | Μονάδες (Οκτ '25) |
|---|---|---|---|---|
| 1 | CFMOTO | 450MT | 449 | 101 |
| 2 | VOGE | DS800X | 798 | 61 |
| 3 | HONDA | CB500X | 471 | 53 |
| 4 | HONDA | ADV750 | 745 | 41 |
| 5 | VOGE | DS625X | 581 | 37 |
| 6 | SUZUKI | V-Strom 650 | 645 | 32 |
| 7 | HONDA | NC750XD | 745 | 31 |
| 8 | YAMAHA | Tenere 700 | 689 | 28 |
| 9 | HONDA | GB350S | 348 | 27 |
| 10 | YAMAHA | Tracer 700 | 689 | 25 |
Voge DS800X και Honda: Μεσαίες–μεγάλες on-off σε άνοδο
Στις επόμενες θέσεις του πίνακα κυριαρχούν οι μεσαίες–μεγάλες on–off. Η Voge DS800X με 61 μονάδες και κινητήρα 798 κ.εκ. ανεβαίνει στη δεύτερη θέση, δείχνοντας πως το κοινό της ψάχνει adventure με πλήρη εξοπλισμό σε πιο προσγειωμένη τιμή. Ακολουθεί η Honda CB500X (471 κ.εκ.) με 53 ταξινομήσεις, που για άλλη μια φορά επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως μία από τις πιο ισορροπημένες προτάσεις για A2 αναβάτες. Η τέταρτη θέση ανήκει στην Honda ADV750 (745 κ.εκ., 41 μονάδες), η οποία συνδυάζει το concept του maxi-scooter με πραγματικές touring δυνατότητες, ενώ η πεντάδα κλείνει με τη Voge DS625X (581 κ.εκ.) στις 37 ταξινομήσεις. Το μήνυμα είναι σαφές: οι Έλληνες στρέφονται μαζικά σε μοτοσυκλέτες με ταξιδιωτικό χαρακτήρα, upright θέση οδήγησης και long–travel αναρτήσεις.
Ιαπωνική μονομαχία: Suzuki V-Strom 650, Yamaha Tenere 700 και Tracer 700
Το ιαπωνικό μπλοκ παραμένει εξαιρετικά ισχυρό. Η Suzuki V-Strom 650 με κινητήρα 645 κ.εκ. σημείωσε 32 ταξινομήσεις, συνεχίζοντας μια πολυετή πορεία ως μία από τις κλασικές επιλογές για touring και καθημερινή χρήση. Στην ίδια λογική, η Honda NC750XD (745 κ.εκ.) κατέγραψε 31 μονάδες, εκμεταλλευόμενη την πρακτικότητα, το ήπιο χαρακτήρα και την πολύ χαμηλή κατανάλωση. Ανεβαίνοντας σε πιο χωμάτινο προσανατολισμό, η Yamaha Tenere 700 (689 κ.εκ.) με 28 ταξινομήσεις δείχνει ότι το ελληνικό κοινό συνεχίζει να εμπιστεύεται τα πραγματικά off-road capable adventure. Στο τέλος του Top 10, η Yamaha Tracer 700 με τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ. και 25 μονάδες επιβεβαιώνει ότι το sport–touring παραμένει ζητούμενο για όσους θέλουν άνεση στο ταξίδι αλλά και ζωντανό χαρακτήρα στην καθημερινότητα.
Τι δείχνει το Top 10 για την αγορά μοτοσυκλέτας τον Οκτώβριο
Το Top 10 μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025 δείχνει μια αγορά που γέρνει έντονα προς τις adventure και touring κατηγορίες, με μοντέλα όπως οι CFMOTO 450MT, Voge DS800X, Suzuki V-Strom 650 και Yamaha Tenere 700 να συγκεντρώνουν μεγάλο μέρος των ταξινομήσεων. Η παρουσία τριών Honda στο Top 10 (CB500X, ADV750, NC750XD) υπογραμμίζει τη σταθερή εμπιστοσύνη στο ιαπωνικό brand, ενώ η άνοδος της Voge και της CFMOTO επιβεβαιώνει ότι οι νέοι κατασκευαστές κερδίζουν έδαφος χάρη στον εξοπλισμό και στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Συνολικά, ο Οκτώβριος αποτυπώνει μια ώριμη αγορά, όπου ο αναβάτης επενδύει σε μοτοσυκλέτες με πολυχρηστικό χαρακτήρα, έτοιμες για καθημερινή μετακίνηση αλλά και μεγάλα ταξίδια, με τις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών να γίνονται πεδίο έντονης μάχης ανάμεσα σε παραδοσιακές και ανερχόμενες δυνάμεις.


