Suzuki GSX-R1000R: Επιστροφή στις πίστες με παρουσίαση στο Bol d Or

Στην ιστορική πίστα Paul Ricard, η Suzuki επέλεξε να παρουσιάσει τη νέα GSX-R1000R, μια superbike που συμβολίζει την επιστροφή του θρυλικού Gixxer. Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, αφού το Παγκόσμιο Πρωτάθλ

Στην ιστορική πίστα Paul Ricard, η Suzuki επέλεξε να παρουσιάσει τη νέα GSX-R1000R, μια superbike που συμβολίζει την επιστροφή του θρυλικού Gixxer. Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, αφού το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (EWC) έχει ιδιαίτερη σημασία για τις ιαπωνικές εταιρείες.

Παρουσίαση στο Bol d Or με φόντο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Διατηρεί τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα .
Συμπαγείς διαστάσεις με εργονομία για χρήση δρόμου.
Το ταμπλό παραμένει χωρίς αλλαγές και η τιμή αναμένεται.

mototriti Team

SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!

Παρουσίαση στο Bol d Or με φόντο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής

Στην ιστορική πίστα Paul Ricard, η Suzuki επέλεξε να παρουσιάσει τη νέα GSX-R1000R, μια superbike που συμβολίζει την επιστροφή του θρυλικού Gixxer. Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, αφού το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (EWC) έχει ιδιαίτερη σημασία για τις ιαπωνικές εταιρείες: δεν πιστοποιεί μόνο την ισχύ μιας μοτοσυκλέτας, αλλά κυρίως την αξιοπιστία της. Για τη Suzuki, η αντοχή και η σταθερότητα είναι στοιχεία εξίσου κρίσιμα με τις επιδόσεις, γιΆ αυτό και η νέα γενιά δίνει έμφαση στην εξέλιξη χωρίς αχρείαστες υπερβολές.
 

Διατηρεί τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα

Η νέα GSX-R1000R δεν αλλάζει ριζικά χαρακτήρα, αλλά εξελίσσεται στοχευμένα. Οι μηχανικοί εστίασαν στην ομολογκασιόν του κινητήρα για το EWC, διατηρώντας τον αποδεδειγμένα αξιόπιστο τετρακύλινδρο σε σειρά, και παράλληλα προχώρησαν σε ενημέρωση των ηλεκτρονικών. Οι αλλαγές αυτές βασίστηκαν σε ανατροφοδότηση από τους ίδιους τους αναβάτες που αγωνίζονται στο Πρωτάθλημα, δείχνοντας πόσο στενά συνδέεται η εξέλιξη του μοντέλου με την αγωνιστική εμπειρία. Το αποτέλεσμα είναι μια superbike που παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της GSX-R, προσφέροντας υψηλή απόδοση αλλά και σιγουριά στο δρόμο.
 

Συμπαγείς διαστάσεις με εργονομία για χρήση δρόμου

Παρά την αγωνιστική της ταυτότητα, η νέα Suzuki GSX-R1000R εντυπωσιάζει με τον συμπαγή όγκο της, ακόμα και στις πλευρικές διαστάσεις. Το πλαίσιο και οι αναλογίες δείχνουν μια supersport που μπορεί να κινηθεί άνετα σε πίστα, αλλά και να παραμείνει φιλική στο δρόμο. Τα clip-on τιμόνια έχουν μελετηθεί ώστε να μην επιβαρύνουν υπερβολικά τους καρπούς, στοιχείο που κάνει την οδήγηση λιγότερο κουραστική στην καθημερινότητα. Στο βίντεο παρουσίασης, άλλωστε, η Suzuki θέλησε να τονίσει ακριβώς αυτό: μια μοτοσυκλέτα που μοιράζεται ανάμεσα σε δρόμο και πίστα, χωρίς να υπολείπεται σε καμία πλευρά.
 

Το ταμπλό παραμένει χωρίς αλλαγές και η τιμή αναμένεται

Αν υπάρχει ένα σημείο που δείχνει να έχει μείνει πίσω, αυτό είναι το ταμπλό οργάνων. Σε μια εποχή όπου ακόμα και οικονομικά μοντέλα εφοδιάζονται με έγχρωμες TFT οθόνες, η νέα GSX-R1000R διατηρεί το LCD αρνητικού φωτισμού της προηγούμενης γενιάς. Η επιλογή αυτή πιθανότατα σχετίζεται με τον περιορισμό του κόστους, αλλά αποτελεί και μια χαμένη ευκαιρία για εκσυγχρονισμό. Όσο για την τιμή, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, με τη Suzuki να αναμένεται να τη γνωστοποιήσει το επόμενο διάστημα. Μέχρι τότε, η νέα GSX-R1000R παραμένει ένα project που χτίζει πάνω στη συνέχεια, βάζοντας την αξιοπιστία και την αγωνιστική κληρονομιά πάνω από την επανάσταση.
 

HYOSUNG
BEST BUY