Οδηγώντας

Οδηγώντας

Οδηγώντας

  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Μπορεί οι «οθόνες καλωσορίσματος» να είναι σχεδόν συνηθισμένες στα κορυφαία μοντέλα μοτοσυκλετών σήμερα, όμως το CUx είναι το πρώτο μοντέλο που δοκιμάσαμε και ίσως το μόνο στην αγορά, που σε υποδέχεται με… μουσική, όταν ενεργοποιείς τον κεντρικό διακόπτη. Η οθόνη ενεργοποιείται αμέσως και με την ένδειξη Ready να φωτίζεται σε πράσινο, το μοντέλο είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Η απόκριση του ηλεκτροκινητήρα στο γκάζι από στάση είναι άμεση και το ίδιο χαρακτηρίζει και την ροπή του, που χαρίζει σβέλτες εκκινήσεις. Το CUx ξεκινά από την ακινησία με ευκολία, ακόμη και φορτωμένο ή σε ανωφέρεια και μάλιστα σε οποιονδήποτε χάρτη ισχύος έχει επιλέξει ο αναβάτης. Στο δρόμο, η ποιότητα κύλισης του CUx είναι πολύ ικανοποιητική με το scooter να διαπρέπει και στην σταθερότητα, αν σκεφτεί κανείς τις λιλιπούτειες διαστάσεις και το… ανύπαρκτο βάρος του. Η ευελιξία του βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, επιτρέποντας σας να ελιχθείτε αβίαστα ακόμη και στο πιο ασφυκτικό αστικό περιβάλλον. Από τους 3 χάρτες ισχύος, η λογική επιλογή για πόλεις σαν τις δικές μας είναι η «3», όπου το CUx αποδίδει την πλήρη ισχύ του φτάνοντας μέχρι και τα 50 χλμ/ώρα (σε κατωφέρεια, είδαμε ακόμη και 60), ενώ όλη η ροπή του μοτέρ είναι διαθέσιμη για τυχόν προσπεράσεις. Μια μικρή υστέρηση που παρατηρήσαμε στο γκάζι, αν το κλείσει και το ανοίξει κανείς αμέσως, δεν προβληματίζει αλλά θα μπορούσε να εξαλειφθεί με κατάλληλο προγραμματισμό. Στην χαρτογράφηση «2», ο κινητήρας λειτουργεί πιο ήπια και φτάνει μέχρι τα 35 χλμ/ώρα περίπου, κάνοντας την πιο κατάλληλη για κίνηση σε «στενά» ή αν θέλετε να κερδίσετε μερικά χιλιόμετρα αυτονομίας ακόμα. Στην 1η θέση ο κινητήρας αποδίδει την χαμηλότερη ισχύ του κάνοντας την κατάλληλη για «ειδικές» συνθήκες, όπως π.χ. διάσχιση εσωτερικού χώρου ή Parking, ιδανικό για ξενοδοχειακά συγκροτήματα και όχι μονο. Πλεονέκτημα του κεντρικά τοποθετημένου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω τροχό, η εντελώς αθόρυβη λειτουργία του, μιας και δεν υπάρχει μετάδοση και οι ταχύτητες περιστροφής του είναι σχετικά μικρές.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Οι αναρτήσεις του CUx έχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τις αποσβέσεις των οδικών ανωμαλιών, κυρίως λόγω των σκληρών αμορτισέρ τα οποία όμως συμβάλλον στην σταθερότητα που προαναφέραμε. Μάλιστα, αν αισθάνεστε… ορεξάτοι και ελίσσεστε από στροφή σε στροφή με λίγο παραπάνω φόρα, θα διαπιστώσετε ότι το αυτί του CUx δεν ιδρώνει και μπορεί να πάρει τις τυπικές, αστικές στροφές με «όσα έρχεται», χωρίς να εμφανίσει απώλειες πρόσφυσης ή επικίνδυνη συμπεριφορά. Τηρουμένων των αναλογιών, πάντα, μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ένα αμιγώς αστικό scooter. Το σύστημα πέδησης εμφανίστηκε επαρκέστατο στην αποστολή του αφού οι δίσκοι των 180 χιλιοστών, δεν δυσκολεύτηκαν επ ουδενί να ακινητοποιήσουν το CUx από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ το μπλοκάρισμα στον πίσω τροχό ήρθε μετά από υπερβολική πίεση της μανέτας.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »