Royal Enfield Himalayan 750: Αποκαλύφθηκαν πληροφορίες για το νέο Adventure

Η Royal Enfield Himalayan 750 προετοιμάζεται για την τελική ευθεία προς την παραγωγή, σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.
4 Φωτογραφίες »

Η Royal Enfield Himalayan 750 προετοιμάζεται για την τελική ευθεία προς την παραγωγή, σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.

Η Royal Enfield ετοιμάζει τη νέα Himalayan 750 με δικύλινδρο κινητήρα
Αναβαθμισμένος κινητήρας και εργονομία - πιθανή άφιξη το 2026
Η Himalayan 450 παραμένει και το δίδυμο θα συνυπάρχει
Η Royal Enfield συνεχίζει δυναμικά στην παγκόσμια αγορά

mototriti Team

Η Royal Enfield ετοιμάζει τη νέα Himalayan 750 με δικύλινδρο κινητήρα

Η Royal Enfield Himalayan 750 προετοιμάζεται για την τελική ευθεία προς την παραγωγή, σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας. Αν και η παρουσίαση δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί επίσημα, πληροφορίες από τη βρετανική αγορά αναφέρουν ότι το νέο adventure μοντέλο θα βασιστεί στον υπάρχοντα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 650, με αυξημένο κυβισμό στους 750cc και αναβάθμιση της απόδοσης. Το νέο μοντέλο δεν θα αντικαταστήσει τη γνωστή Himalayan 450, αλλά θα τοποθετηθεί δίπλα της ως πιο ασφάλτινη και δυναμική εναλλακτική. Με μικρότερη μπροστινή ζάντα 19 ιντσών, διπλά δισκόφρενα εμπρός και περισσότερη ροπή, θα απευθύνεται σε αναβάτες που ζητούν δύναμη και ευχρηστία στην καθημερινή οδήγηση, αλλά και στις ταξιδιωτικές τους αναζητήσεις. «Όποτε κάνουμε έρευνα αγοράς, οι πελάτες ζητούν μια Himalayan με twin κινητήρα», δήλωσε ο Mark Wells, επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων. «Θέλουν ιστορία, αυθεντικότητα και προσβασιμότητα. Σωστό ύψος σέλας, ευκολία στο χειρισμό και απόδοση που να μπορείς να τη διαχειριστείς».

 

Αναβαθμισμένος κινητήρας και εργονομία - πιθανή άφιξη το 2026

Ο νέος κινητήρας της Himalayan 750 θα προέλθει από την πλατφόρμα των μοντέλων Interceptor και Super Meteor, όμως θα φέρει σημαντικές διαφοροποιήσεις. Το μπλοκ θα έχει μεγαλύτερη διάμετρο και διαδρομή, με στόχο την αυξημένη ισχύ και ροπή για χρήση σε ταξίδια με φορτίο και δύο άτομα. Το μοτέρ θα είναι ρυθμισμένο για ελεγχόμενη απόδοση χαμηλά και προβλέψιμη συμπεριφορά στο γκάζι. Η εργονομία και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας έχουν προσαρμοστεί ώστε να προσφέρουν σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο αλλά και χειρισιμότητα σε πιο σφιχτές διαδρομές. Όπως αποκαλύπτει η Royal Enfield, η εξέλιξη περνά από στάδια clay μοντέλων, ρυθμιζόμενων “mules” και πρωτοτύπων που διανύουν χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών σε σκληρές συνθήκες.Η νέα Himalayan 750 ήδη δοκιμάζεται στα Ιμαλάια, ένδειξη ότι το project έχει περάσει σε ώριμη φάση. Αν και η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ημερομηνία παρουσίασης, εκτιμάται πως το μοντέλο θα εμφανιστεί μέσα στο 2026.

Η Himalayan 450 παραμένει και το δίδυμο θα συνυπάρχει

Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού Steve Everitt, η νέα Himalayan 750 δεν θα αντικαταστήσει τη μονοκύλινδρη 450, αλλά θα «συνυπάρχει» στην ίδια γκάμα. Οι δύο μοτοσυκλέτες απευθύνονται σε διαφορετικά προφίλ αναβατών: όσοι βρίσκουν την 450 «ελαφριά» ή ανεπαρκή για μεγάλες διαδρομές, θα έχουν την επιλογή της 750 με δικύλινδρο κινητήρα και πιο τουριστικό προσανατολισμό.Ο Everitt επιβεβαίωσε ότι το μοντέλο θα έρθει στην Ευρώπη και ότι ο νέος κινητήρας, παρότι βασίζεται στον υπάρχοντα 650, θα προσφέρει αισθητά υψηλότερη ισχύ, χάρη σε αναβάθμιση εσωτερικών μερών και διαφορετική ρύθμιση.«Δεν είναι ακόμα 100% έτοιμη», λέει. «Από πλευράς σχεδιασμού, έχουμε καθορίσει πώς πρέπει να φαίνεται και πώς πρέπει να συμπεριφέρεται. Τώρα οι μηχανικοί δουλεύουν εντατικά ώστε να το κάνουν πραγματικότητα».Η ύπαρξη δύο Himalayan στην ίδια γκάμα δημιουργεί μια «σκάλα επιλογών» για το κοινό της Royal Enfield, κάτι που λίγοι κατασκευαστές προσφέρουν στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοντέλων.

 

Η Royal Enfield συνεχίζει δυναμικά στην παγκόσμια αγορά

Σε αντίθεση με τις τάσεις της αγοράς, που δείχνουν στασιμότητα και αύξηση κόστους για τους καταναλωτές, η Royal Enfield ενισχύει τη θέση της παγκοσμίως. Το 2024, η εταιρεία πούλησε περισσότερες από 1 εκατομμύριο μοτοσυκλέτες, καταγράφοντας αύξηση 11% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.Ο Everitt εξηγεί: «Οι άνθρωποι περιορίζουν τα έξοδά τους, αλλά συνεχίζουν να αναζητούν ελευθερία και χαρά μέσα από τη μοτοσυκλέτα. Οι ακριβές μοτοσυκλέτες γίνονται "πολύτιμες", δύσκολες να τις χαρείς. Οι δικές μας είναι προσιτές, δεν τις φοβάσαι και σε προσκαλούν να τις ζήσεις».Η Royal Enfield φαίνεται να αξιοποιεί στο έπακρο την ανάγκη για προσιτά, αυθεντικά και απλά δίτροχα – και η νέα Himalayan 750 έρχεται να ενισχύσει αυτό το αφήγημα, προσφέροντας περισσότερη δύναμη και άνεση σε όσους ζητούν κάτι παραπάνω από το υπάρχον 450άρι.

VITALIOTIS
PROION