QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση
  • QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση

QJMOTOR SRT 550: Με 5.995 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση

Με δικύλινδρο κινητήρα 47 ίππων κατάλληλο για οδήγηση με Α2 δίπλωμα, ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, δίσκους 320χιλ. με διπίστονες δαγκάνες και ρεζερβουάρ 19,5 λίτρων, το SRT 550 επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των μεσαίων adventure.

QJMOTOR: SVT 650X Μοναδικός V2 κινητήρας

QJMOTOR: Υπεροχή παντού

Οικονομικός, δυνατός και αξιόπιστος κινητήρας

Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 47,6 ίππους (35kw) στις 7.500 στροφές, καθιστώντας την SRT ως μία από τις πλέον ελκυστικές επιλογές για την Α2 κατηγορία διπλωμάτων. Η τιμή της μέγιστης ροπής φτάνει τα 51Nm στις 5.500 στροφές, προσδίδοντας ένα δυναμικό χαρακτηριστικό στην προσωπικότητα της SRT550 με έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, όπως μαρτυρούν και οι σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις των κυλίνδρων (διάμετρος xδιαδρομή 70,5mmx 71mm). Η χωρητικότητα του νέου κινητήρα, που αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου των 500 κυβικών εκατοστών, ανέρχεται στα 554cc και προκύπτει τόσο από την αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων όσο και της διαδρομής του στροφάλου, γεγονός που αντανακλά τα διαφορετικά χαρακτηριστικά της απόδοσης. Τα κινούμενα μέρη, όπως οι μπιέλες και τα έμβολα έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία προκειμένου να μειωθεί το βάρος και να αυξηθεί η αντοχή, με αντίστοιχα οφέλη, λόγω της μειωμένης αδράνειας, και στην ευστροφία του κινητήρα. Ο συμπλέκτης είναι φυσικά μονόδρομος και υποβοηθούμενος, διατηρώντας την ισορροπία στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, ακόμη και στα απότομα κατεβάσματα των σχέσεων σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »