• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
 Προστατευτικά κάγκελα: Όταν τα «μανιτάρια» δεν είναι αρκετά

Προστατευτικά κάγκελα: Όταν τα «μανιτάρια» δεν είναι αρκετά

Διάβασε εδώ τα πάντα για τα προστατευτικά κάγκελα και δες σε τι διαφέρουν από τα παραδοσιακά «μανιτάρια».

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Τα κάγκελα προσθέτουν βάρος, αλλά προσφέρουν την καλύτερη δυνατή προστασία.

Τα κάγκελα είναι ένας από τους πιο δημοφιλής τρόπους προστασίας της μοτοσυκλέτας σε περίπτωση πτώσης. Τι ακριβώς όμως έχουν σχεδιαστεί να κάνουν; Πώς προστατεύουν και σε τι διαφέρουν από τα «μανιτάρια»; Ας τα δούμε όλα αναλυτικά.

Συναντάμε συνήθως προστατευτικά κάγκελα σε on - off μοτοσυκλέτες, οι οποίες είναι πιο εύκολο να βρεθούν στο έδαφος όταν έρθουν αντιμέτωπες με απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές. Σε τέτοιες συνθήκες το ζητούμενο είναι η καλύτερη δυνατή προστασία της μοτοσυκλέτας, οπότε τα λίγα επιπλέον κιλά που προσθέτουν τα κάγκελα, περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Η επιλογή σου βέβαια θα καθοριστεί από τη μοτοσυκλέτας σου και τη διαθεσιμότητα σε κάγκελα για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ίσως, οι επιλογές για ένα παλαιότερο μοντέλο να είναι περιορισμένες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι προστατεύουν;

Τα κάγκελα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διαχέουν τη δύναμη της πρόσκρουσης και για τον λόγο αυτό δεν βιδώνουν μόνο σε ένα σημείο. Έτσι, οι δυνάμεις δεν επικεντρώνονται μόνο σε ένα σημείο όπως συμβαίνει με τα «μανιτάρια». Προφανώς δεν κάνουν «άτρωτη» τη μοτοσυκλέτα, αλλά προστατεύουν σε μεγάλο βαθμό τον κινητήρα, το πλαίσιο ακόμα και το ρεζερβουάρ σε κάποιες περιπτώσεις. Αν αυτά μείνουν ανέπαφα, μάλλον θα μπορέσεις να γυρίσεις σπίτι, ακόμα κι αν η μοτοσυκλέτα έχει υποστεί επιφανειακές ζημιές. Το τι κάγκελα θα επιλέξεις εξαρτάται από τις ανάγκες σου, τις προτιμήσεις σου και φυσικά τη χρήση καθώς δεν προσφέρουν όλα το ίδιο επίπεδο προστασίας. Ορισμένοι αναβάτες προτιμούν τα ελαφρύτερα κάγκελα, τα οποία προστατεύουν μόνο τον κινητήρα, ενώ άλλοι θέλουν να προστατεύουν όλο το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας.

Τι ΔΕΝ προστατεύουν;

Πολλά εξαρτήματα μιας μοτοσυκλέτας παραμένουν εκτεθειμένα και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν οι αναβάτες. Τα καλάμια του πιρουνιού, το τιμόνι, οι ζάντες, τα φλάς και οι μανέτες δεν προστατεύονται συνήθως από τα κάγκελα και μπορούν εύκολα να πάθουν ζημιά σε μια πτώση. Επίσης, πρέπει να έχεις κατά νου ότι ακόμα και τα καλά προστατευμένα σημεία, όπως ο κινητήρας, μπορεί να πάθουν ζημιά. Μπορεί κατά τη διάρκεια μιας πτώσης σε χωμάτινη διαδρομή, μια πέτρα ή μια ρίζα να καταφέρει να περάσει από τα ανοίγματα που έχουν τα κάγκελα και να δημιουργήσει προβλήματα. Βέβαια, μιλάμε για σπάνιες περιπτώσεις, αλλά όσο πιο προστατευμένη είναι η μοτοσυκλέτα, τόσο λιγότερες πιθανότητες υπάρχουν να υποστεί ζημιά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »