Οι κ.κ. Kenji Nagai της Ken s Factory και ο Keiji Kawakita της Hot-Dock Custom-Cycles ήταν οι τυχεροί που ανέλαβαν να δημιουργήσουν τα πρωτότυπα γλυπτά τους με βάση το εξακύλινδρο K1600GTL. Αυτοί, με τη σειρά τους, πεπεισμένοι πως το αποτέλεσμα της δουλειάς τους δεν έπρεπε να τίποτε να θυμίζει τη μοτοσικλέτα από την οποία ξεκίνησαν, κράτησαν μόνο τον κινητήρα και το πλαίσιο, με τον Kawakita να διατηρεί στο σχέδιό του και το Duolever μπροστινό.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από αυτόν τον τελευταίο και τη δημιουργία
της Hot-Dock Custom-Cycles, την οποία ο Keiji Kawakita εύγλωττα αποκαλεί
"Juggernaut".
Με εμφάνιση Mad Max
και όργανα τοποθετημένα στα πλαϊνά της μοτοσικλέτας, ο δημιουργός του μας εξηγεί
πως "βρήκα μια παλιά φωτογραφία από
τον πίνακα οργάνων κάμπριο που έμοιαζε να βγήκε από το κοντινό μέλλον και
σκέφτηκα μια μοτοσικλέτα με αυτήν την αίσθηση. Κοιτώντας το Duolever μπροστινό
πίστευα πως θα μπορούσα να το καταφέρω με το Κ1600GTL. Στην πραγματικότητα η δουλειά ήταν
πολλή και σκληρή. Ακόμη κι όταν είχα τελειώσει, ακόμη δεν ήμουν σίγουρος αν η
δουλειά μου ήταν ολοκληρωμένη. Αλλά έτσι δε
γίνεται πάντα με
το customizing;"
Ο Kenji Nagai πάλι προτίμησε να αφαιρέσει το Duolever και στη θέση του κατασκεύασε στο χέρι ένα αλουμινένιο τετρακάλαμο πιρούνι τύπου Girder. Ονόμασε τη μοτοσικλέτα του Ken s Factory Special, αντικαθιστώντας το φέρινγκ του Κ1600GTL με ένα μικροσκοπικό αλουμινένιο μασκάκι. Αυτό ωστόσο που βγάζει μάτια είναι οι γιγάντιοι τροχοί του, με διάσταση 23 ίντσες μπροστά και 20 πίσω. Ο Nagai-san μας εξηγεί: "Στην αρχή είχα ένα στυλ bagger στο μυαλό μου, έτσι το φανταζόμουν κοιτώντας την τουριστική του όψη. Θα ήταν όμως πολύ προφανής επιλογή. Έτσι σκέφτηκα να το προσεγγίσω διαφορετικά. Κατέληξα στο digger. Το μακρύ και λεπτό σχήμα του θα έκανε τον εξακύλινδρο κινητήρα να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο."
Το σχέδιο "Ignite Straight Six" είναι μια προωθητική καμπάνια για την Ιαπωνία και, κρίνοντας από τη δουλειά των δύο δημιουργών, μάλλον καταφέρνει τον στόχο της, δηλαδή να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού και να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από την εξακύλινδρη BMW.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr