- Sym με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας, ακινητοποιείται σε 28,2 μέτρα
- Το μόνο κάτω από 3 χιλιάρικα και οι μεγαλύτεροι χώροι στα 68 λίτρα
- Με κατανάλωση μόλις 2/100χλμ το SH 150 ντροπιάζει και 125άρια
- Medley 150: Το πρώτο που θα φτάσει τα 80χλμ/ω, σε 9,3 δευτερόλεπτα
Το σύστημα πέδησης είναι το πιο σημαντικό σε ένα δίκυκλο, καθώς εφόσον ο αναβάτης είναι εκτεθειμένος και πιο ευάλωτος σε σχέση με τους οδηγούς αυτοκινήτου, το αποτελεσματικό φρενάρισμα είναι που θα τον σώσει σε περίπτωση ανάγκης. Τα scooter εως 200cc εξοπλισμένα όλα πλέον με δισκόφρενα και δικάναλες μονάδες ABS έχουν δείξει εξαιρετικές επιδόσεις στην ακινητοποίηση από τα 80χλμ/ω στις μετρήσεις μας. Τα 5 που μαζέψαμε στην λίστα μας ξεκινούν από τα 155cc (Medley 150/NAMX 155) και φτάνουν μέχρι τα 174cc του SR GT 200 οπότε η απόκλισή τους βρίσκεται στα μόλις 19cc. Το scooter που ξεχωρίζει όμως στην κατηγορία με την πιο σύντομη διανυθείσα απόσταση μέχρι την ακινητοποίηση στα 28,2 μέτρα μόλις, είναι το Sym Symphony ST 200 Top Box, το best Seller της εταιρείας. Πέρα λοιπόν από την οικονομία και την πρακτικότητα που προσφέρει, δείχνει τον λόγο που έχει αναχθεί σε Best Seller και με τις επιδόσεις του. Στο φρενάρισμα ακολουθεί το Aprilia SR GT 200 με 29,5 μέτρα και το βάθρο κλείνει με το Piaggio Medley 150 που χρειάστηκε την ίδια απόσταση, όντας όμως πιο ελαφρύ και με 16άρη τροχό εμπρός αντί για 14άρη, που προσφέρει περισσότερη σταθερότητα. Τέλος τα Yamaha NMAX 155 και Honda SH 150 χρειάστηκαν 30,3 και 32,4 μέτρα αντίστοιχα, νούμερα τα οποία κινούνται σε λογικά πλαίσια για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Μάρκα | Τιμή | Ισχύς/Ροπή Hp/Nm | Τροχός Ε - Π | 0 - 80 (s) | 80 - 0 (m) | Κατανάλωση | Χώροι |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SYM SYMPHONY ST 200 (TB) | 12,5 / 12,5 | 16 - 14 | 11,5 | 28,2 | 3,1 | 37 + 31 | |
APRILIA SR GT 200 | 17,6 / 16,5 | 14 - 13 | 10 | 29,5 | 3,2 | 30 | |
PIAGGIO MEDLEY 150 | 16,8 / 15 | 16 - 14 | 9,3 | 29,5 | 2,6 | 40 | |
YAMAHA NMAX 155 | 15,1 / 14 | 13 - 13 | 10,7 | 30,3 | 3,4 | 31,5 | |
HONDA SH 150 ABS | 16,9 / 15 | 16 - 16 | 10,5 | 32,4 | 2 | 35 |
Η κατηγορία μέχρι 200cc (και πάνω από 125 φυσικά) στα scooter, είναι η ιδανική για όσους κινούνται μέσα στην πόλη, αλλά επιθυμούν να έχουν στο "χέρι" τους περισσότερη δύναμη από αυτή των Α1. Το Sym λοιπόν, το κάνει με τον πιο προσιτό τρόπο από τα 5 μοντέλα, αφού είναι το μοναδικό κάτω από τα 3 χιλιάρικα με τιμή στα μόλις 2.795 ευρώ, μία τιμή χαμηλότερη ακόμα και από πολλά 125άρια του ανταγωνισμού. Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που είναι Best Seller όπως επίσης και η αξιοπιστία του, η οποία έχει αποδειχθεί σε βάθος χρόνου και το αγοραστικό κοινό εμπιστεύεται τους κινητήρες της εταιρείας. Στον "αγώνα" της οικονομίας, την δεύτερη θέση κατακτά το Piaagio Medley 150 με τιμή στα 3.450 ευρώ και η τριάδα κλείνει με το Yamaha NMAX 155 στα 4.100 ευρώ, μία εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή στους διανομείς της χώρας μας. Το Honda SH150 κοστίζει 4.150 ευρώ και τέλος το Adventure scooter της Aprilia, SR GT 200 που έχει έναν ιδιαίτερο σχεδιασμό, θυμίζοντας στο μούτρο το "μαχητικό" RSV4 με την διάταξη των φώτων, είναι και το πιο ακριβό στα 4.199 ευρώ. Έχει βέβαια και τον πιο ισχυρό κινητήρα με απόδοση 17,6 ίππων και ροπή 16,5 Nm, με τον πιο χαμηλό χρόνο στο 0-80χλμ/ω να έχει "κλεφτεί" από κάποιο άλλο μοντέλο της λίστας που ανήκει στο ίδιο Group.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η Honda, είναι ευρέως γνωστό ότι καταφέρνει να κατασκευάζει κινητήρες με κάποιες από τις χαμηλότερες καταναλώσεις στις κατηγορίες τους. Έτσι και με το SH 150, το έχει πετύχει για μία ακόμη φορά με κατανάλωση χαμηλότερη ακόμα και από τα περισσότερα 125άρια scooter της αγοράς στα μόλις 2λ/100χλμ. Κι όμως πετυχαίνει αυτή την τόσο χαμηλή κατανάλωση με απόδοση 16,9 ίππων και ροπή 15Nm, ενώ είναι και το μοναδικό από τα 5 με διάταξη τροχών 16-16 εμπρός πίσω, κάτι που σημαίνει ότι περνάει με μεγάλη ευκολία εμπόδια και "φιλτράρει" τις κακοτεχνίες της ασφάλτου. Με ένα μεγάλο (αλλά απολύτως λογικό) άλμα στην κατανάλωση περνάμε στα 2,6λ/100χλμ που πετυχαίνει το Piaggio Medley 150, ύστερα στα 3,1 του Sym Symphony ST, 3,2λ/100χλμ έκαψε το Aprilia SR GT 200 και τέλος το Yamaha NMAX έγραψε κατανάλωση στα 3,4λ/100χλμ. Με καταναλώσεις κάτω από τα 3,5λ/100χλμ για όλα τα μοντέλα και αυτονομίες που ξεπερνούν τα 310 χιλιόμετρα, η οικονομία και η πρακτικότητα που σου προσφέρουν είναι εξαίρετες. Το Honda μάλιστα μπορεί να διανύσει 500 ολόκληρα χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα, θα το γεμίζεις λοιπόν μία φορά την εβδομάδα ή μία ακόμα εάν είσαι διανομέας. Τα Sym και Honda προσφέρουν μία ακόμα λύση μεταφοράς αντικειμένων με το επίπεδό τους πάτωμα, ενώ το πρώτο έχει και τον μεγαλύτερο στάνταρ συνδυαστικό χώρο στα 68 λίτρα με 37 από αυτά να βρίσκονται κάτω από την σέλα και 31 στο Top Box που έρχεται στην βασική έκδοση. Μπορείς λοιπόν να χωρέσεις 2 Full Face κράνη και να κινηθείς με άνεση στην βόλτα, με τον συνεπιβάτη σου αφού παρκάρεις το scooter.
Η επιτάχυνση είναι ένα στοιχείο που ενδιαφέρει λίγο ή πολύ τον κάθε αγοραστή δικύκλου, ακόμα και στις κατηγορίες όπου οι επιδόσεις δεν κατέχουν τόσο σημαντικό ρόλο. Το Piaggio Medley 150 λοιπόν, χωρίς να έχει την υψηλότερη απόδοση ισχύος με 16,8 ίππους, καταφέρνει να "βάλει στην άσφαλτο" το μεγαλύτερο μέρος αυτής με ελάχιστες απώλειες, ολοκληρώνοντας το 0-80χλμ/ω σε μόλις 9,3 δευτερόλεπτα. Είναι το μοναδικό από τα 5 που πετυχαίνει νούμερο κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα με το αμέσως επόμενο Aprilia SR GT 200 να χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα "φλατ". Τρίτο θα περάσει το Honda SH 150 με 10,5 δευτερόλεπτα, ύστερα το Yamaha NMAX 155 με 10,7 και τέλος το Sym που επικεντρώνεται περισσότερο στην οικονομία και την πρακτικότητα θα φτάσει τα 80χλμ/ω σε 11,5 δευτερόλεπτα. Μην ξεχνάμε όμως ότι φρενάρει καλύτερα από όλα. Τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα έχει το Medley, ενώ το Yamaha NMAX έχει τους μικρότερους τροχούς στις 13 ίντσες εμπρός και πίσω. Εσύ ποιο από αυτά τα 2000άρια scooter θα επέλεγες και γιατί; Θεωρείς ότι εάν δεν περνούσαν στην Α2 κατηγορία θα τα επέλεγαν περισσότεροι έναντι των 125αριών;
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr