• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Daytona 310 T1 είναι υποψήφιο για Best Commuter 2021.

To Daytona 310 T1 είναι υποψήφιο για Best Commuter 2021.

Daytona 310 T1: Υποψήφιο για Best Commuter 2021

Η Νο1 σε πωλήσεις στην Ελλάδα για το 2019 Daytona T 310 αποκτά νέα έκδοση. Η 310 Τ1 με την υψηλή ποιότητα κατασκευής θα σε μαγνητίσει αμέσως και ο adventure χαρακτήρας της σε καλεί για να ζήσεις νέες εξορμήσεις.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Από την πρώτη στιγμή παρουσίασης της, η σειρά 310 της DAYTONA δέχεται σημαντικές αναβαθμίσεις  στην γκάμα των προϊόντων και τα χαρακτηριστικά τους. Έτσι δίπλα στο απόλυτα επιτυχημένο Τ310 που κατάφερε από την πρώτη του χρονιά στην αγορά να φτάσει στην κορυφή των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών στη χώρα μας, έρχεται να προστεθεί μια νέα έκδοση για το 2020. Πρόκειται για το 310 Τ1 που κουβαλάει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά και αναβαθμίσεις του Τ310, αλλά φέρει επιπλέον μονόμπρατσο ψαλίδι και έγχρωμη TFT οθόνη.
 



Το όμορφο και με ομοιογενές σχήμα μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Κατασκευάζεται από αλουμίνιο και σύμφωνα με την Daytona, επιτυγχάνει μείωση του βάρους και αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας και την σταθερότητας, προσφέροντας παράλληλα εύκολη και γρήγορη αφαίρεση του τροχού. Η νέα πίσω ζάντα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση 5 διπλών ακτινών.
 
Παράλληλα, τα νέο μοντέλο αποκτά μια νέα οθόνη TFT για την απεικόνιση των ενδείξεων, παρόμοια με αυτή που είχαμε δει για πρώτη φορά στο Daytona V310. Η νέα οθόνη είναι έγχρωμη και μπορεί να ρυθμιστεί σε 4 διαφορετικές απεικονίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη, ενώ η φωτεινότητα της ρυθμίζεται αυτόματα με βάση τον φωτισμό του περιβάλλοντος.



Το νέο 310 Τ1 κινείται από τον σύγχρονο χαμηλών τριβών κινητήρα 312 κυβικών. Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας, φέρει δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Ο κύλινδρος είναι από αλουμίνιο και διαθέτει λεπτά τοιχώματα, προσφέροντας ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, με την ιπποδύναμη τους να φτάνει τους 35.4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ., η ροπή τα 30 Nm στις 7.500 σ.α.λ. και η σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1. Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT. Η αυτονομία πηγαίνει πλέον σε άλλο επίπεδο, με το νέο ρεζερβουάρ της 310 Τ1 να φτάνει στα 19 λίτρα (από 15,5 λίτρα της έκδοσης Τ310).   

Ο συμπλέκτης ολίσθησης κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.



Το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας, προσφέροντας αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.
 
 
 Όπως και σε όλες τις εκδόσεις των Daytona, ο εξοπλισμός του 310 Τ1 είναι κορυφαίος για την κατηγορία:
  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο.
  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Led φώτα
  • Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ
  • Σέλα χυτής σχεδίασης
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Αντίβαρα τιμονιού
  • Η θύρα φόρτισης USB που βρίσκεται κοντά στο τιμόνι, γίνεται πλέον διπλή. Mε έξοδο 2.1Α, προσφέρεται για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Προστατευτικές χούφτες χεριών
  • Προστατευτικά κάγκελα
  • Σχάρα αποσκευών
 
Δείτε περισσότερο με ένα κλικ εδώ