Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger

Η KTM αποκάλυψε μέσα από νέες πατέντες ένα καινοτόμο σύστημα υπερτροφοδότησης που συνδυάζει δύο κόσμους: την παραδοσιακή μηχανική μετάδοση και την ηλεκτρική υποβοήθηση.
3 Φωτογραφίες »

Η KTM αποκάλυψε μέσα από νέες πατέντες ένα καινοτόμο σύστημα υπερτροφοδότησης που συνδυάζει δύο κόσμους: την παραδοσιακή μηχανική μετάδοση και την ηλεκτρική υποβοήθηση.

Συνδυασμός μηχανικής και ηλεκτρικής ισχύος για άμεση απόκριση.
Ηλεκτρονικός συμπλέκτης για τρεις διαφορετικές λειτουργίες.
Η ηλεκτρική μονάδα τροφοδοτεί και την μπαταρία.
Το υβριδικό supercharger ίσως είναι η επόμενη γενιά.

mototriti Team

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Συνδυασμός μηχανικής και ηλεκτρικής ισχύος για άμεση απόκριση

Η KTM αποκάλυψε μέσα από νέες πατέντες ένα καινοτόμο σύστημα υπερτροφοδότησης που συνδυάζει δύο κόσμους: την παραδοσιακή μηχανική μετάδοση και την ηλεκτρική υποβοήθηση. Με αυτόν τον τρόπο, η αυστριακή εταιρεία υπόσχεται άμεση απόκριση στο γκάζι, χωρίς το κλασικό «lag» των turbo και με ενίσχυση της ροπής χαμηλά. Η λύση βασίζεται σε έναν υπερσυμπιεστή τύπου scroll, επιλογή που προσφέρει χαμηλότερο κόστος και μειωμένη αδράνεια, άρα ταχύτερη επιτάχυνση στις επιθυμητές στροφές λειτουργίας.
 

Ηλεκτρονικός συμπλέκτης για τρεις διαφορετικές λειτουργίες

Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα με μικρό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που συνδέει ή αποσυνδέει τον υπερσυμπιεστή από τον στρόφαλο. Σε χαμηλές στροφές, ο συμπλέκτης ανοίγει και ο υπερσυμπιεστής κινείται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, χαρίζοντας άμεση ώθηση και καλύτερη ελαστικότητα. Σε υψηλότερα φορτία, ο συμπλέκτης κλείνει και η λειτουργία γίνεται μηχανική, ενώ υπάρχει και τρίτη επιλογή όπου κινητήρας και ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται ταυτόχρονα για τη μέγιστη απόδοση.
 

Η ηλεκτρική μονάδα τροφοδοτεί και την μπαταρία

Το σύστημα δεν περιορίζεται μόνο στην ενίσχυση της ισχύος, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και ως γεννήτρια. Όταν το γκάζι είναι κλειστό ή δεν απαιτείται πλήρης απόδοση, η ηλεκτρική μονάδα επιστρέφει ενέργεια στη μπαταρία, μειώνοντας την ανάγκη για μεγάλα και βαριά ηλεκτρικά συστήματα. Έτσι, η KTM φιλοδοξεί να πετύχει καλύτερη απόδοση με χαμηλότερους ρύπους, διατηρώντας παράλληλα το βάρος σε λογικά επίπεδα.
 

Το υβριδικό supercharger ίσως είναι η επόμενη γενιά

Η εμφάνιση του υβριδικού supercharger φέρνει τη συζήτηση για την επόμενη γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης στις μοτοσυκλέτες. Η Kawasaki άνοιξε τον δρόμο με την H2, η Honda ετοιμάζεται να φέρει το V3R E-Compressor στην παραγωγή, και τώρα η KTM δηλώνει παρούσα με μία ενδιάμεση, υβριδική λύση. Αν φτάσει στην παραγωγή, θα μπορούσε να αποτελέσει σημείο καμπής για την κατηγορία, συνδυάζοντας επιδόσεις, οικονομία και τεχνολογία αιχμής.
 

AUTOAGORA
BEST BUY