Moto Guzzi V7: Με αναβαθμισμένο κινητήρα και εξοπλισμό

Moto Guzzi V7: Με αναβαθμισμένο κινητήρα και εξοπλισμό

Νέος κινητήρας με μεγαλύτερη ισχύ και σημαντικές αλλαγές σε πολλαπλά σημεία χαρακτηρίζουν το νέο V7, το οποίο ωστόσο διατηρεί τον κλασικό κομψό σχεδιασμό του.

Μεγαλύτερος σε κυβισμό και ισχυρότερος κινητήρας


O νέος κινητήρας που εξοπλίζει το V7 είναι μεγαλύτερος σε κυβισμό, βασισμένος σε αυτόν του V85 TT. Ο κυβισμός ανέρχεται πλέον στα 850 κυβικά, με την ισχύ και την ροπή να αυξάνονται επίσης. Πλέον μιλάμε για 65 ίππους στις 6.800 στροφές και 7,4 kgm ροπής στις 5.000 στροφές, που σηματοδοτούν μια αύξηση κατά 25% και 22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα. Το 80% της μέγιστης ροπής του νέου μοτέρ, είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 στροφές, ενώ το traction control ελέγχει την πρόσφυση στον πίσω τροχό. Η αλλαγή του κινητήρα φέρνει και αισθητικές αλλαγές, όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η Moto Guzzi, με τους αγωγούς της εξάτμισης να έχουν διαφορετική τοποθέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα τμήματα του συστήματος τελικής μετάδοσης.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα σέλα, ανθεκτικότερα αμορτισέρ και φαρδύτερο πίσω ελαστικό


Νέα και μεγαλύτερης αντοχής είναι τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba,
 με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 40 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από πλευστό δίσκο 320 με 4-πίστονη δαγκάνα Brembo μπροστά και 2-πίστονη δαγκάνα με πλευστό δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, με στάνταρ δικάναλο ABS. Ο πίσω τροχός των 17 ιντσών είναι πλατύτερος φιλοξενώντας ελαστικό διάστασης 150/70, με τον μπροστά των 18 ιντσών να διατηρεί την scrambler διάσταση 100/90 του. Νέα είναι επίσης η σέλα του μοντέλου δύο επιπέδων, οι βάσεις των μαρσπιέ του αναβάτη, τα πλευρικά πάνελ και το πίσω φτερό που είναι κοντύτερο.

Σε 2 εκδόσεις, κατάλληλες και για Α2 δίπλωμα


Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις: Stone και Special. Στην έκδοση Stone, οι ζάντες είναι αλουμινένιες, ενώ η έκδοση Special φέρει ακτινωτούς τροχούς. Παράλληλα, η έκδοση Stone εξοπλίζεται με νέο πλήρως ψηφιακό όργανο, μαζί με πλήρως LED φωτισμό και φώτα ημέρας DRL. Η έκδοση Special από την άλλη, είναι διαθέσιμη με το κλασικό αναλογικό όργανο, ενώ διαθέτει LED πίσω φώτα και φλας. Το V7 φέρει επίσης Traction Control (MGTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ μπορεί να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμένης ισχύος για κατόχους διπλώματος A2.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »