• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο εικονιζόμενος κύριος είναι σίγουρα γενναίος, όπως ακριβώς είναι και αναμφίβολα άνετος με τα χρήματα.

Παλεύοντας με το θηρίο.

Ταλαίπωρο πίσω λάστιχο...

Αν άντεξαν τα ψηφιακά όργανα του S1000XR στο Erzberg, τότε είναι όντως καλοφτιαγμένα!

Αυτοσχέδια ποδιά προστατεύει το θηρίο.

Το μπροστινό προήλθε ολόκληρο από ένα ΗΡ2 του 2008.

Μια κυρία στο ροντέο

Θεωρητικά σε αγώνες Hard Enduro, όπως αυτόν του Erzberg Rodeo, μπορεί ο καθένας να επιλέξει τη μοτοσικλέτα που τον βολεύει. Ακόμη κι αν αυτή είναι μια τετρακύλινδρη BMW S1000XR των 160 ίππων!

 
Γνωρίστε τον κύριο Patrick Leuchte, τον 26χρονο από το Μόναχο που επέλεξε τον πιο περίεργο τρόπο να τρέξει στο Erzberg. Διαθέτοντας ένα BMW S1000XR αποφάσισε με τους φίλους του πως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να το φέρουν αντιμέτωπο με τον Iron Road Prologue του Erzberg Rodeo. Για περίπου δύο μήνες πριν τον αγώνα αφοσιώθηκε στην κατάλληλη τροποποίηση της μοτοσικλέτας και προχώρησε στη δήλωση συμμετοχής. Καθώς στον αγώνα δεν υπήρχε κατηγορία τετρακύλινδρων (πού να το φανταστούν οι άνθρωποι…), τελικώς δηλώθηκε στα δικύλινδρα.

Η μοτοσικλέτα έχει μερικές τροποποιήσεις που έγιναν από τον Patrick και την παρέα του - αφού ξεκαθαρίζει πως δεν έχει την παραμικρή σχέση με τη BMW και πως πρόκειται για μια 100% ιδιωτική προσπάθεια. Στο συγκεκριμένο S1000XR λοιπόν αλλάχθηκε όλο το μπροστινό με ένα από ΗΡ2 του 2008, πιρούνι και τροχός. Ο πίσω τροχός είναι ο στοκ χυτός της μοτοσικλέτας, όχι όμως και το αμορτισέρ. Αρχικά επέλεξαν ένα Ohlins, μα για να το προσαρμόσουν στις περίεργες ανάγκες του αγώνα τελικώς χρειάστηκε να το τροποποιήσουν με εξαρτήματα από πέντε διαφορετικά αμορτισέρ.

Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός δεν έχει απολύτως καμιά μετατροπή από τη στοκ μορφή του. Το μόνο που άλλαξε ήταν η τελική μετάδοση, καθώς είναι μάλλον απίθανο να χρειαστεί να πάει με 250 στο Erzberg. Με το γρανάζωμα που έτρεξε η τελική του ήταν γύρω στα 210 χ.α.ώ. και ο αναβάτης του λέει πως στον αγώνα είδε κάποια στιγμή 170 στο GPS του - αν και γενικώς πρέπει να ήταν πολύ απασχολημένος να παλεύει με το θηρίο να κοιτάει το κοντέρ.

Στη συνέχεια ξεφορτώθηκε ό,τι δεν ήταν χρήσιμο στη μοτοσικλέτα, προφανώς για να ελαφρύνει. Το τελικό αποτέλεσμα μέτρησε σχεδόν 30 κιλά, τρέχοντας βέβαια με 10 λίτρα βενζίνης στο ρεζερβουάρ γιατί δε χρειαζόταν περισσότερο για τις ανάγκες κάθε σκέλους του αγώνα. Παρά το ελάφρωμα, τα φώτα και τα όργανα παρέμειναν στη μοτοσικλέτα, καθώς θα έπρεπε να μπορεί να γυρίσει πίσω οδικώς. Η εξάτμιση επίσης αλλάχθηκε με μια Akrapovic, αφενός για να ελαφρύνει, αφετέρου διότι "ακούγεται υπέροχα".

Το S1000XR του Leuchte έτρεξε στο Πρόλογο. Στην πρώτη απόπειρα κατάφερε μέσα σε τέσσερα λεπτά να εξαϋλώσει ένα ολοκαίνουργιο πίσω λάστιχο. Τελικώς η μοτοσικλέτα τερμάτισε τον Πρόλογο και μάλιστα παίρνοντας την έβδομη θέση στην κατηγορία των δικύλινδρων. Και η παρέα έχει ήδη βάλει μπροστά το πλάνο για του χρόνου. "Ήταν πολύ ωραίο στα ανοικτά κομμάτια, δύσκολο στα σφικτά γιατί έχει πολύ βάρος πίσω. Είχε όμως πολλή πλάκα και το διασκέδασα μέχρι να φτάσω στην κορυφή. Τώρα το πλάνο είναι να το κάνουμε ακόμη πιο εστιασμένο σε εκτός δρόμου χρήση και να επιστρέψουμε του χρόνου!"

Πηγή: Enduro21

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ