• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Mega Τεστ ελαστικών: Ποιο είναι το καλύτερο;

 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα! Συγκρίνουμε 6 Best Seller ελαστικά μοτό: Ποιο φρενάρει καλύτερα στο στεγνό και ποιο στο βρεγμένο; Ποιο έχει το υψηλότερο όριο πρόσφυσης; Όλες οι απαντήσεις εδώ!

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Moto Τρίτη πραγματοποίησε συγκριτικό ελαστικών μοτοσυκλέτας, στο οποίο αναδείξαμε το καλύτερο ελαστικό της ελληνικής αγοράς. Επιλέξαμε τα 6 πιο δημοφιλή ελαστικά για μοτοσυκλέτα και τα πιέσαμε, σε συνθήκες δρόμου και πίστας, μέχρι να βρούμε τα όρια τους .

Οι δοκιμασίες έγιναν σε 2 στάδια: πρώτο στάδιο, τα δοκιμάσαμε σε συνθήκες δρόμου, εκεί όπου πραγματικά χρειαζόμαστε τα ελαστικά να είναι αποδοτικά, και σε δεύτερη φάση στην πίστα των Μεγάρων την οποία «κλείσαμε» αποκλειστικά, για να βρούμε τα όρια πρόσφυσης του κάθε ελαστικού καθώς και τον ακριβή χρόνο που χρειάζεται το κάθε ελαστικό για να πιάσει την ιδανική θερμοκρασία απόδοσης.

Έτσι, σε συνθήκες δρόμου, μετρήσαμε φρενάρισμα σε στεγνό και σε βρεγμένο (εδώ να ευχαριστήσουμε το Σωματείο εθελοντών δασοπυροσβεστών Προβαλίνθου Δήμου Μαραθώνα που μας δημιούργησε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος). Οι μετρήσεις έγιναν με τα ειδικά όργανα μέτρησης του Moto Τρίτη, με αυτά που μετράμε με ακρίβεια τις επιδόσεις στις μοτοσυκλέτες που κάνουμε τα test. Θα μετρήσουμε φρενάρισμα πανικού λοιπόν από τα 100 χιλιόμετρα στο στεγνό και από τα 80 χιλιόμετρα στο βρεγμένο, για να βρούμε πόσα μέτρα χρειάζεται το κάθε ελαστικό να φρενάρει.



Οι 2 δοκιμασίες λοιπόν είναι σημαντικές για την σωματική ακεραιότητα μας, λίγα μέτρα παραπάνω φρενάρισμα μπορεί να μας σώσει ή να μας σκοτώσει! Να επισημάνουμε πως οι δοκιμασίες έγιναν με σχεδόν κρύα ελαστικά, ψάχνουμε τις πραγματικές συνθήκες, σε όλους έχει χρειαστεί φρενάρισμα πανικού λίγα μέτρα ή χιλιόμετρα από την εκκίνηση

Η μοτοσυκλέτα σε αυτό το Test δεν έχει σημασία, δεν δοκιμάζεται αυτή αλλά τα ελαστικά. Επιλέξαμε την Yamaha Tracer 900 GT, μιας και είναι η πρώτη σε πωλήσεις μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα και με αυτή θα γίνουν όλες οι δοκιμασίες δρόμου. Για την πίστα και επειδή είναι πιο κατάλληλη λόγω του σπορ χαρακτήρα της, θα χρησιμοποιήσουμε την Yamaha MT-09 SP, μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να φορέσει ακριβώς τα ίδια ελαστικά.



Για τις αλλαγές των ελαστικών θα έχουμε μαζί μας τον κύριο Δημήτρη Λιγνό ιδιοκτήτη του καταστήματος Wheel City οποίος θα πραγματοποιεί επί τόπου τις αλλαγές των ελαστικών σε ρυθμούς … Pit Stop. Τον ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που μας διαθέτει καθώς και την πολύτιμη εμπειρία του στον τομέα των ελαστικών.



Στην πίστα ήταν για άλλη μια φορά μαζί μας, ο συνεργάτης μας Γιώργος Παπασταύρου, αγωνιζόμενος και επίσημος οδηγός της Ducati Ελλάδος, ο οποίος οδήγησε στο όριο την MT-09SP με κάθε ένα από τα ελαστικά της δοκιμής μας πραγματοποιώντας τις δοκιμασίες του χρόνου γύρου και της θερμοκρασίας. Τον ευχαριστούμε πολύ. 



Τα Ελαστικά  που επιλέξαμε είναι  διάστασης 120/70-17 εμπρός  και 180/55-17 πίσω με τις πιέσεις που ορίζει ο κατασκευαστής και είναι αλφαβητικά τα …

Bridgestone Batlax T31
Continental Conti Road attack 3
Dunlop Roadsmart III
Metzeler Roadtec 01
Michelin Road 5
Pirelli Angel GT II

Πάμε λοιπόν να διαβάσουμε αναλυτικά, τι έκανε το κάθε ελαστικό στις δοκιμασίες στις οποίες το υποβάλαμε…
 
 
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ALEXANDROS

    Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)

        1
  • Βαγγέλης

    Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.

     
  • Γιαννης

    καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π

      7
    • Mototriti

      Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία

        5
  • BBB

    Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo

      7
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.

       
  • Χρήστος

    Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)

      32

ΕΛΛΑΔΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ