Kymco DTX 360 2025: Ανανεωμένο, πιο άνετο με Euro5+ κινητήρα

Το Kymco DTX 360 επιστρέφει για το 2025 χωρίς να αλλάζει τον γνώριμο crossover χαρακτήρα του, αλλά με στοχευμένες βελτιώσεις εκεί που μετράει: στην εργονομία και τη χρηστικότητα.
4 Φωτογραφίες »

Το Kymco DTX 360 επιστρέφει για το 2025 χωρίς να αλλάζει τον γνώριμο crossover χαρακτήρα του, αλλά με στοχευμένες βελτιώσεις εκεί που μετράει: στην εργονομία και τη χρηστικότητα.

Μικρές αλλαγές στην εργονομία με νέα σέλα
Euro5+ κινητήρας με 28,6 ίππους και βελτιωμένη χαρτογράφηση
Ανεξάρτητο πλαίσιο, αναρτήσεις για μικτό τερέν και δικάναλο ABS
Εξοπλισμός άνεσης και λεπτομέρειες για πιο ισορροπημένη εμπειρία

Μικρές αλλαγές στην εργονομία με νέα σέλα

Το Kymco DTX 360 επιστρέφει για το 2025 χωρίς να αλλάζει τον γνώριμο crossover χαρακτήρα του, αλλά με στοχευμένες βελτιώσεις εκεί που μετράει: στην εργονομία και τη χρηστικότητα. Η σέλα επανασχεδιάστηκε με νέο αφρώδες και διαφορετική επένδυση, προσφέροντας καλύτερη στήριξη για τον αναβάτη, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης, που αν και δεν αλλάζει ριζικά την αίσθηση του scooter, ενισχύει σημαντικά το στοιχείο της καθημερινής άνεσης. Εξωτερικά, η αισθητική παραμένει αναγνωρίσιμη, με αιχμηρές γραμμές, διπλό LED προβολέα και ψηλά τοποθετημένο εμπρός φτερό, υπογραμμίζοντας τον «adventure» τόνο του μοντέλου.
 

Euro5+ κινητήρας με 28,6 ίππους και βελτιωμένη χαρτογράφηση

Η μεγαλύτερη τεχνική αλλαγή για το Kymco DTX 360 2025 αφορά τη συμμόρφωση με τις νέες προδιαγραφές Euro5+, μέσω αναβάθμισης στον ηλεκτρονικό ψεκασμό. Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας 321cc παραμένει αμετάβλητος ως προς την ισχύ, αποδίδοντας 28,6 ίππους και 29,3 Nm ροπής, προσφέροντας δυναμική επιτάχυνση και σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο. Το Traction Control διατηρείται, ενισχύοντας την ασφάλεια σε δύσκολες συνθήκες, ενώ η κατανάλωση εμφανίζεται βελτιωμένη, χάρη στην πιο αποδοτική χαρτογράφηση του ψεκασμού. Συνδυαστικά με το ρεζερβουάρ των 12,5 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά πλέον τα 300 χιλιόμετρα, κάνοντας το μοντέλο πιο ολοκληρωμένο στην τουριστική του διάσταση.
 

Ανεξάρτητο πλαίσιο, αναρτήσεις για μικτό τερέν και δικάναλο ABS

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο παραμένει στο προσκήνιο, συνεργαζόμενο με τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, τα οποία διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης. Οι τροχοί 14” εμπρός και 13” πίσω, ντυμένοι με ελαστικά μικτής χρήσης διαστάσεων 120/80 και 150/70, δίνουν στο Kymco DTX 360 τη δυνατότητα να κινηθεί με σιγουριά σε χωματόδρομο ή κακοσυντηρημένη άσφαλτο. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 260mm μπροστά και 220mm πίσω, υπό την εποπτεία δικάναλου ABS, προσφέροντας ελεγχόμενη πέδηση σε κάθε περίπτωση. Αν και δεν είναι ένα αμιγώς adventure scooter, διατηρεί τη φιλοσοφία των πολλαπλών χρήσεων, ιδίως για όσους αγαπούν τη μετακίνηση πέρα από τα όρια της πόλης.
 

Εξοπλισμός άνεσης και λεπτομέρειες για πιο ισορροπημένη εμπειρία

Ο εξοπλισμός του νέου Kymco DTX 360 2025 είναι πλήρης και παραμένει σε υψηλό επίπεδο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συνεχίζει να προσφέρει πλούσια πληροφόρηση, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα, το keyless σύστημα, ο χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα και η φιμέ ζελατίνα συνθέτουν μια premium εικόνα. Στην ισπανική αγορά, στον βασικό εξοπλισμό προστίθενται πλέον και μαρσπιέ από αλουμίνιο, ενισχύοντας περαιτέρω τον adventure χαρακτήρα. Συνολικά, η νέα έκδοση παραμένει πιστή στο DNA του μοντέλου, εξελίσσοντας τις λεπτομέρειες που μετρούν: την άνεση, την αυτονομία και την καθημερινή ευχρηστία. Το DTX 360 του 2025 δεν υπόσχεται επανάσταση – αλλά μια πιο ώριμη, πιο ισορροπημένη crossover εμπειρία.
 

PAPALEXANDRAKIS
KABRANIS