LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Το Versys 650 είναι μια μοτοσυκλέτα 24/7 και αυτό σημαίνει ότι μπορεί κάλλιστα να εκτελεί χρέη commuter, όπως αρμόζει σε κάθε μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας. Στους δρόμους της πόλης θα εκτιμήσεις τον ελαστικό κινητήρα, την απουσία σκορτσαρισμάτων όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες και φυσικά την άνετη θέση οδήγησης η οποία σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις κάνει τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος να περνούν απαρατήρητες. Το τιμόνι κόβει αρκετά, περνά πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων και είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για να έχεις έλεγχο χωρίς να γίνεται εμπόδιο στην πυκνή κίνηση, ενώ το κιβώτιο παρότι είναι αρκετά σφικτό δεν προβληματίζει στις αλλαγές ταχυτήτων αλλά ούτε και στην εύρεση νεκράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Ανοίγοντας το γκάζι το Versys θα επιταχύνει γραμμικά και μετά τις 7.000 σ.α.λ. θα ζωηρέψει βγάζοντας τον καλό του εαυτό στο κόκκινο φάσμα. Η λειτουργία του ψεκασμού είναι πάντα ομαλή όπως και η απόκριση στο γκάζι, οπότε ακόμη και στους ελληνικούς δρόμους το traction control σπάνια θα επέμβει αν δεν το επιδιώξεις, κάνοντας την πιο παρεμβατική λειτουργία 2 απαραίτητη μόνο σε συνθήκες βροχής. Σίγουρα οι 67 ίπποι δεν βάζουν φωτιά στον δρόμο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο δικύλινδρος κινητήρας είναι νωχελικός. Θα προσπεράσεις άνετα χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις ταχύτητα, ενώ δεν θα διαμαρτυρηθεί ακόμη και αν κινείσαι συνεχώς κοντά στον κόφτη. Ενοχλητικοί κραδασμοί στο τιμόνι ή στα μαρσπιέ δεν υφίστανται, οπότε μπορείς να ταξιδεύεις πολύ άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ/ώρα χωρίς να ζορίζεσαι ούτε εσύ αλλά ούτε και ο κινητήρας, μιας και ο τελευταίος έχει αποθέματα δύναμης για να στείλει το κοντέρ στα 200χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας. Σε συνδυασμό με την ποιότητα κύλισης που θυμίζει μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας, το Versys 650 είναι σίγουρο πως θα σε κάνει να προσθέσεις άμεσα περισσότερα ταξίδια στο πρόγραμμά σου.



Δεν θα σε ¨μπριζώσει¨ να ξύσεις τα μαρσπιέ σε δρόμο με στροφές, όμως παρά τα 219 κιλά του θα σε ακολουθήσει σε πιο σβέλτους ρυθμούς, αρκεί να μη ζητάς υπερβολές που δεν αρμόζουν με την κατηγορία. Όπως προαναφέραμε το εργοστασιακό setup των αναρτήσεων προσανατολίζεται περισσότερο στην άνεση, οπότε κάποια κουνήματα στο όριο κυρίως από το πίσω μέρος είναι κάτι αναμενόμενο και περνούν σε δεύτερη μοίρα, αφού οδηγώντας το Versys 650 νιώθεις ότι δεν θέλει να σου χαλάσει κανένα χατίρι. Ακόμη και σούζες θα κάνει εκμεταλλευμένο τη ροπή του (αρκεί να απενεργοποιήσεις το traction control) αποδεικνύοντας ότι παρά την τουριστική του φιλοσοφία μπορεί να προσφέρει και στιγμές διασκέδασης.

Σελίδα 1Kawasaki Versys 650 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά