LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

KLE500 & KLE500 SE: Παρουσιάστηκε το νέο Adventure της Kawasaki (ΒΙΝΤΕΟ)

Διαβάστηκε από 2.557 αναγνώστες (25/10/2025)
Kawasaki KLE500
7 Φωτογραφίες »

Kawasaki KLE500

Παρουσιάστηκε στην online εκδήλωση της Kawasaki το νέο KLE500.
Δικύλινδρος κινητήρας με 45 ίππους από το Ninja 500.
21 ίντσες τροχός εμπρός με ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ.
Τέσσερις επιλογές ύψους σέλας, πολλά αξεσουάρ και διαθεσιμότητα τον Μάρτιο του 2026.

mototriti Team

Αποκαλύφθηκε στην online εκδήλωση της Kawasaki το νέο KLE500.




Η Kawasaki KLE500 επιστρέφει στη σκηνή των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών, έπειτα από χρόνια απουσίας, με εντελώς νέα σχεδίαση και τεχνολογία Euro5+. Μαζί της παρουσιάστηκε και η πιο πολυτελής KLE500 SE, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο για τον αναβάτη με δίπλωμα A2. Το ντεμπούτο έγινε με online εκδήλωση, όπου αποκαλύφθηκε ένα μοντέλο με επιρροές από τον κόσμο των rally-raid. Ψηλή ζελατίνα, στενή σιλουέτα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και σωληνωτό πλαίσιο trellis συνθέτουν μια adventure μοτοσυκλέτα που δείχνει έτοιμη να κινηθεί παντού – εντός και εκτός δρόμου.



 

Δικύλινδρος κινητήρας με 45 ίππους από το Ninja 500

Στην καρδιά της νέας KLE500 βρίσκεται ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με assist & slipper clutch, ίδιος με αυτόν των Z500 και Ninja 500 SE, γνωστός για τη γραμμική απόδοση και την αξιοπιστία του. Αν και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τα ακριβή νούμερα, αναμένεται ισχύς γύρω στους 45 ίππους και 43 Nm ροπής, απολύτως συμβατή με την κατηγορία A2.



Το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων προσφέρει ικανή αυτονομία, ενώ η ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ζελατίνα, σε συνδυασμό με την εργονομική θέση οδήγησης, υπόσχονται άνεση σε καθημερινές και ταξιδιωτικές συνθήκες.



Η Kawasaki δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη φυσική θέση οδήγησης, καθιστή ή όρθια, καθιστώντας την KLE500 ιδανική για μικτές διαδρομές.
 

21 ίντσες τροχός εμπρός με ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ

Η KLE500 εξοπλίζεται με τροχούς με ακτίνες 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ντυμένους με ελαστικά iRC GP-410, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι KYB με cartridge ελατήρια μπροστά και πίσω ανάρτηση Uni-Trak, ρυθμισμένη για άνεση και έλεγχο.



Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για χρήση εκτός δρόμου. Η έκδοση SE διαφοροποιείται με πλήρη LED φώτα, TFT έγχρωμη οθόνη, μεγαλύτερη ζελατίνα, προστατευτικά χεριών και ενισχυμένη ποδιά. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν συνδεσιμότητα μέσω της εφαρμογής Rideology The App Motorcycle, με διαφορετικές οθόνες (LCD στη βασική, TFT στην SE).
 

Τέσσερις επιλογές ύψους σέλας, πολλά αξεσουάρ και διαθεσιμότητα τον Μάρτιο του 2026

Η Kawasaki προσφέρει την KLE500 με τέσσερις επιλογές ύψους σέλας, χάρη στο σύστημα ERGO-FIT, που συνδυάζει δύο ρυθμίσεις για τον αναβάτη και δύο για τον συνεπιβάτη. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέλο που προσαρμόζεται στις ανάγκες διαφορετικών σωματότυπων και χρήσεων – από ταξίδι μέχρι ελαφρύ off-road. Η λίστα των γνήσιων αξεσουάρ περιλαμβάνει βαλίτσες, σχάρα, θερμαινόμενα γκριπ, θύρα USB-C, κάγκελα κινητήρα, LED φώτα ομίχλης, σταντ, προστατευτική γρίλια ψυγείου και βάση GPS, ενώ για την ευρωπαϊκή αγορά θα διατίθεται τελικό Akrapovič από τιτάνιο με carbon heat shield.

 


Η διάθεση των νέων KLE500 και KLE500 SE στην Ευρώπη αναμένεται τον Μάρτιο του 2026, με τις τιμές να ανακοινωθούν προσεχώς από την Kawasaki. Οι χρωματισμοί περιλαμβάνουν για τη βασική έκδοση τον Metallic Carbon Gray/Ebony, ενώ η SE διατίθεται σε Pearl Blizzard White και Pearl Storm Gray. Με τη νέα KLE500, η Kawasaki δείχνει πως επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των adventure A2, προσφέροντας έναν ιδανικό συνδυασμό τεχνολογίας, άνεσης και πραγματικής διπλής χρήσης.
 

BEST BUY