Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 125.949 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/02/2024 <<< Προηγούμενη123456789 Επόμενη >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β Κυβισμός (κ.εκ.) 799 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 Χ 65,7 Συμπίεση (:1) Δ.Α. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 95/8000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 8,1/6500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 5,5 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι WP APEX 43χιλ Διαδρομή (χλστ.) 200 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, WP APEX ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 200 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 90/90-21 Ελαστικό Π 150/70-18 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α. Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α. ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 840/860 Βάρος (κιλά) 199 (κενό) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν <<< Προηγούμενη123456789 Επόμενη >>>Σελίδα 1KTM 790 Adventure - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά Σελίδα 9Επιδόσεις