KTM 1290 Super Adventure S: Υποψήφιο για Best Moto 2023
Ανανέωση εκ βάθρων για το Mega On-Off της KTM, που αποκτά αλλαγές στην εμφάνιση, ακόμα υψηλότερο τεχνολογικό επίπεδο και σύστημα ραντάρ. Μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο του Best Moto 2023;Δείτε όλα όσα πρέπει να ξέρετε.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Η σχεδίαση του 1290 Super Adventure είναι ανανεωμένη: Το εμπρός φανάρι είναι νέο, φιλοξενώντας παράλληλα και το σύστημα ραντάρ της Bosch (διαβάστε παρακάτω), ενώ ανανεωμένη είναι και η σχεδίαση στο κοστούμι. Σημαντική είναι η προσθήκη του νέου ρεζερβουάρ με τα δύο πλευρικά τμήματα, που επιτρέπει διαφορετικό ζύγισμα, μικρότερο πλάτος ψηλά και καλύτερη κάλυψη του αναβάτη από τον αέρα – την ίδια σχεδίαση ρεζερβουάρ δηλαδή, που είδαμε πρώτη φορά στο 790 Adventure. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 23 λίτρων.
Ο κινητήρας LC8 αποδίδει 160 ίππους και 14 kgm ροπής και έχει πολλές αλλαγές: Το κιβώτιο ταχυτήτων του προέρχεται από την Pankl με 6 διαθέσιμες σχέσεις, «μύλο» από αλουμίνιο και επίστρωση χαλκού στις φουρκέτες για ομαλότερες αλλαγές και λιγότερη φθορά. Η 6η σχέση του κιβωτίου είναι overdrive, που σημαίνει χαμηλότερες στροφές του κινητήρα σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου. Το φιλτροκούτι αλλά και το φίλτρο αέρα είναι νέα, ειδικά σχεδιασμένα για μείωση της απόφραξης τους σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Αύξησε την ισχύ του KTM 1290 Super Adventure S με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Παράλληλα, ολοκαίνουργιο είναι το σύστημα εξάτμισης του μοντέλου, με 3 αισθητήρες λάμδα, που το εναρμονίζει με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Τα ψυγεία είναι πλέον 2, μικρότερου μεγέθους και τοποθετημένα εκατέρωθεν του πιρουνιού, ενώ χάρη σε ειδικούς αγωγούς, ο ζεστός αέρας απομακρύνεται ευκολότερα από τα πόδια του αναβάτη. Η KTM δηλώνει ότι το μοντέλο χρειάζεται σέρβις κάθε 15.000 χιλιόμετρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »