Τεχνικά Χαρακτηριστικά Σχολιάστε BEST MOTO BY LS2: ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΔΩΡΑ ΑΞΙΑΣ 30.000€ >> Διαβάστηκε από 29.263 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/02/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » Σχολίασέ το, στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 1Κ, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 124,7 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 58 Χ 47,2 Συμπίεση (:1) Δ.Α. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 15/10.500 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,22/8.000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,4 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο Χωροδικτύωμα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι Διαδρομή (χλστ.) 142 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ Διαδρομή (χλστ.) 150 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17 Ελαστικό Π 150/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 1.357 Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α. ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830 Βάρος (κιλά) 139 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο Στροφόμετρο Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο/Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο Πλάγιο σταντ Ο Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ο <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1KTM 125 Duke - TestΣελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα Κατασκευής Σελίδα 3Aνεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμο Σελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά