Έντονα «σκαλιστή» η σέλα με σχήμα που «αγκαλιάζει» τον αναβάτη τοποθετώντας τον παράλληλα και αρκετά χαμηλά

Έντονα «σκαλιστή» η σέλα με σχήμα που «αγκαλιάζει» τον αναβάτη τοποθετώντας τον παράλληλα και αρκετά χαμηλά

Μπορεί να μην είναι τύπου TFT όπως σε πολλά μοντέλα σήμερα, όμως η LCD οθόνη έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο αναβάτης και με το παραπάνω. Μετά από μια μικρή συνήθεια, διαβάζονται εύκολα.

Μπορεί να μην είναι τύπου TFT όπως σε πολλά μοντέλα σήμερα, όμως η LCD οθόνη έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο αναβάτης και με το παραπάνω. Μετά από μια μικρή συνήθεια, διαβάζονται εύκολα.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανο

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανοίγει και την πίσω σέλα.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανο

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανοίγει και την πίσω σέλα.

Κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη βρίσκεται το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη βρίσκεται το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Η νέα διάταξη και μορφή διακοπτών της Honda προικίζει πλέον και το NC750X. Στην αριστερή πλευρά, τοποθετείται και η λαβή για το χειρόφρενο.

Η νέα διάταξη και μορφή διακοπτών της Honda προικίζει πλέον και το NC750X. Στην αριστερή πλευρά, τοποθετείται και η λαβή για το χειρόφρενο.

Η νέα διάταξη και μορφή διακοπτών της Honda προικίζει πλέον και το NC750X. Στην αριστερή πλευρά, τοποθετείται και η λαβή για το χειρόφρενο.

Η νέα διάταξη και μορφή διακοπτών της Honda προικίζει πλέον και το NC750X. Στην αριστερή πλευρά, τοποθετείται και η λαβή για το χειρόφρενο.

  • Έντονα «σκαλιστή» η σέλα με σχήμα που «αγκαλιάζει» τον αναβάτη τοποθετώντας τον παράλληλα και αρκετά χαμηλά
  • Μπορεί να μην είναι τύπου TFT όπως σε πολλά μοντέλα σήμερα, όμως η LCD οθόνη έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο αναβάτης και με το παραπάνω. Μετά από μια μικρή συνήθεια, διαβάζονται εύκολα.
  • Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανο
  • Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανο
  • Κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη βρίσκεται το ρεζερβουάρ καυσίμου.
  • Η νέα διάταξη και μορφή διακοπτών της Honda προικίζει πλέον και το NC750X. Στην αριστερή πλευρά, τοποθετείται και η λαβή για το χειρόφρενο.
  • Η νέα διάταξη και μορφή διακοπτών της Honda προικίζει πλέον και το NC750X. Στην αριστερή πλευρά, τοποθετείται και η λαβή για το χειρόφρενο.

Aνεση-εργονομία

Ανεβαίνοντας στο NC προσέχεις άμεσα την αίσθηση ότι κάθεσαι αρκετά χαμηλά (όχι όμως υπερβολικά) ως προς το έδαφος, καθώς η σέλα «αγκαλιάζει» το σώμα σου. Η αίσθηση έχει να κάνει με το σχήμα της σέλας, αλλά και την όλη εργονομία του NC. Ο αναβάτης νιώθει ότι κάθεται «μέσα» στο NC, με το «ρεζερβουάρ» (που είναι χώρος αποθήκευσης) και τα πλαστικά του εμπρός μέρους να δημιουργούν μια αίσθηση κάλυψης. Το σχετικά στενό (σε σχέση με τα δεδομένα των ανάλογων μοτοσυκλετών) τιμόνι βρίσκεται αρκετά μπροστά με αποτέλεσμα ο αναβάτης να κάθεται τελικά, με μια ελαφρώς προς τα εμπρός κλίση που προσδίδει ένα σπορ στοιχείο. Στην πράξη, η εργονομία της θέσης οδήγησης και το σχετικά μαλακό γέμισμα της σέλας μπορούν να κρατήσουν τον αναβάτη ξεκούραστο για μεγάλα χρονικά διαστήματα, αν και μια στάση ανά π.χ. 2 ώρες μπορεί να χρειαστεί ανάλογα τις συνθήκες. Η σέλα του συνεπιβάτη αποδεικνύεται απόλυτα επαρκής σε άνεση για τις περισσότερες φορές που θα έχετε 2ο άτομο μαζί σας, ενώ από κάτω της βρίσκεται η τάπα πλήρωσης του ρεζερβουάρ, το οποίο βρίσκεται στο πίσω μέρος…


Μπορεί να μην είναι τύπου TFT όπως σε πολλά μοντέλα σήμερα, όμως η LCD οθόνη έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο αναβάτης και με το παραπάνω. Μετά από μια μικρή συνήθεια, διαβάζονται εύκολα.

Μπορεί να μην είναι τύπου TFT όπως σε πολλά μοντέλα σήμερα, όμως η LCD οθόνη έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο αναβάτης και με το παραπάνω. Μετά από μια μικρή συνήθεια, διαβάζονται εύκολα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


…και αυτό, διότι στο εμπρός μέρος βρίσκεται ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία-κλειδιά του NC750X, o αποθηκευτικός χώρος. Το μοντέλο μπορεί να φιλοξενήσει εύκολα ένα full-faceκράνος, μαζί με άλλα αντικείμενα: Δοκιμάζοντας με κράνος μεγέθους medium, υπήρχε ακόμα αρκετός διαθέσιμος χώρος, ενώ αν δεν τοποθετήσετε κράνος μέσα, τα αντικείμενα που θα χωρέσουν είναι πολλά. Παράλληλα υπάρχει παροχή ρεύματος USB-C, για κινητό η άλλη ηλεκτρονική συσκευή. Στο κόκπιτ, τα πράγματα είναι αισθητά διαφορετικά: Μία νέα οθόνη τύπουLCD με εντελώς διαφορετική διάταξη ενδείξεων, αλλά και νέα χειριστήρια στην φιλοσοφία των adventureμοντέλων της Hondaφιγουράρουν στην θέση οδήγησης. Στην αριστερή χειρολαβή, υπάρχει και το χειριστήριο του χειρόφρενου,που για την έκδοση DCT βοηθάει αφάνταστα κατά την στάθμευση για να μην τσουλήσει ανεπιθύμητα το NC.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανοίγει και την πίσω σέλα.

Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη: Φαίνεται το πώς μπορεί να χωρέσει ένα κράνος μέσα. Το ντουλάπι ανοίγει με το συμβατικό κλειδί, από την κλειδαριά που βλέπετε μπροστά του η οποία ανοίγει και την πίσω σέλα.

 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!