Το πιρούνι SDBV λειτουργεί μαλακά στις συνήθεις συνθήκες, αλλά «σφίγγει» αισθητά σε πιο σπορ οδήγηση και όταν χρειαστεί. Ο μονός ευμεγέθης δίσκος φρενάρει πολύ καλά όμως ίσως δείτε σημάδια κόπωσης μετ

Το πιρούνι SDBV λειτουργεί μαλακά στις συνήθεις συνθήκες, αλλά «σφίγγει» αισθητά σε πιο σπορ οδήγηση και όταν χρειαστεί. Ο μονός ευμεγέθης δίσκος φρενάρει πολύ καλά όμως ίσως δείτε σημάδια κόπωσης μετά από μεγάλη πίεση.

To καπάκι του πιρουνιού της Showa που μας συστήνει στην SDBV τεχνολογία του.

To καπάκι του πιρουνιού της Showa που μας συστήνει στην SDBV τεχνολογία του.

  • Το πιρούνι SDBV λειτουργεί μαλακά στις συνήθεις συνθήκες, αλλά «σφίγγει» αισθητά σε πιο σπορ οδήγηση και όταν χρειαστεί. Ο μονός ευμεγέθης δίσκος φρενάρει πολύ καλά όμως ίσως δείτε σημάδια κόπωσης μετ
  • To καπάκι του πιρουνιού της Showa που μας συστήνει στην SDBV τεχνολογία του.

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Η Honda ραφινάρισε την ατσάλινη ραχοκοκαλιά του NC750X, για μείωση του βάρους και εξασφάλιση περισσότερου διαθέσιμου χώρου αποθήκευσης. Με τις επεμβάσεις αυτές η NC750X αδυνάτισε κατά 6 κιλά, ενώ διατήρησε στο ακέραιο την γεωμετρία της που επικεντρώνεται στην οδηγική σταθερότητα, με το μακρύ μεταξόνιο των 1.535 χιλιοστών και την γωνία κάστερ των 27 μοιρών. Τις αναρτήσεις παρέχει η Showa και μιλάμε για το πιρούνι SDBV εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Η τεχνολογία SDVB του πιρουνιού προσφέρει τις ιδανικές ρυθμίσεις  σε κάθε περίπτωση, όπως δηλώνει η Hondaκαι οδηγικά, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι πράγματι η λειτουργία των αναρτήσεων στέκεται στο ύψος την περιστάσεων. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι διαδρομές των αναρτήσεων μειώθηκαν κατά περίπου 30 χιλιοστά, ώστε να χαμηλώσει το ύψος σέλας, όπως δηλώνει η Honda. Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι, διαμέτρου 320 χιλιοστών εμπρός και 240 πίσω, με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλων αντίστοιχα. Στις μετρήσεις, η ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε 44,6 μέτρα ικανοποιεί σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας, αν και ίσως η Honda πρέπει να σκεφτεί την τοποθέτηση ενός 2ου δίσκου εμπρός, ειδικά σε μια τόσο ικανή μοτοσυκλέτα. Και αυτό διότι σε παρατεταμένη πίεση το εμπρός φρένο έδειξε κάποια σημάδια κόπωσης και θέρμανσης . Το ABS είναι δύο καναλιών και το NC750X φέρει σύστημα ειδοποίησης φρεναρίσματος πανικού, που ενεργοποιεί τα αλάρμ σε συνδυασμό με τα φώτα φρένων, για να ειδοποιήσει τα οχήματα πίσω σας για το απότομο φρενάρισμα.


To καπάκι του πιρουνιού της Showa που μας συστήνει στην SDBV τεχνολογία του.

To καπάκι του πιρουνιού της Showa που μας συστήνει στην SDBV τεχνολογία του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!