Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Το NC750X υπόσχεται τεράστια πολλαπλότητα ρόλων και επιβάλλεται να δοκιμάσεις οδηγικά μια τέτοια μοτοσυκλέτα, αφού οφείλει να δείχνει υψηλή απόδοση σε κάθε συνθήκη. Ξεκινώντας από τον εντός πόλης χαρακτήρα του, διαπιστώνεις αμέσως ότι το μοντέλο είναι εξαιρετικά καλοζυγισμένο και προτάσσει μια αξιοσημείωτη οδηγική ομοιογένεια. Η υψηλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού και αίσθηση γραμμικότητας στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετά μεγάλο διευκολύνοντας τους επιτόπιους ελιγμούς. Ο κινητήρας αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέροντας έντονες επιταχύνσεις στα «δυνατά» ανοίγματα του γκαζιού, αλλά παράλληλα λειτουργώντας ομαλά και ήπια στους χαλαρούς ρυθμούς. Έχουμε απολαύσει τις αρετές του κιβωτίου DCT και σε άλλα μοντέλα της Honda, όπως τα Africa Twin και X-ADV και το μοναδικό αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας λειτουργεί όπως το περιμέναμε, υποστηρίζοντας τον κινητήρα στην αποστολή της χαμηλής κατανάλωσης και της ευκολίας οδήγησης. Για την πόλη, οι χάρτες 1 και 2 του DCT είναι οι ιδανικοί, με το κιβώτιο να ανεβάζει ταχύτητες πολύ γρήγορα κρατώντας τις στροφές χαμηλά. Τα χειριστήρια «συν» και «πλην» στην αριστερή χειρολαβή επιτρέπουν στιγμιαίες χειροκίνητες παρεμβάσεις στην λειτουργία του κιβωτίου. Αυτές ίσως τις χρειαστείτε, αν επιχειρήσετε προσπέραση χωρίς να ανοίξετε το γκάζι κοντά στο τέρμα, καθώς τα αυτόματα κατεβάσματα είναι το μόνο σημείο στο οποίο υστερεί ο προγραμματισμός του DCT, ακόμα και στις πιο σπορ ρυθμίσεις 3 και 4. Σε κάθε περίπτωση, ο ελαστικότατος δικύλινδρος σώζει την κατάσταση. Οι αναρτήσεις λειτουργούν με πλήρη εκμετάλλευση των μαλακών ρυθμίσεων τους για την πόλη, εξασφαλίζοντας ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης στα περισσότερα σενάρια χρήσης χωρίς να θυσιάζουν την οδηγική δυναμική. Παράλληλα, τα φρένα λειτουργούν όπως πρέπει, καθώς το αρχικό τους δάγκωμα είναι μειωμένο, αλλά η δύναμη τους υπερ-αρκετή και η προοδευτικότητα τους εξαιρετική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το NC750X είναι έτοιμο και για τις εξορμήσεις εκτός των τειχών, είτε από τον αυτοκινητόδρομο είτε από τον επαρχιακό. Εκμεταλλευτήκαμε τον καλό καιρό τις ημέρες που είχαμε το μοντέλο στην διάθεση μας και κάναμε μία… επική μονοήμερη εξόρμηση που τα είχε όλα, εξερευνώντας κάθε πτυχή του NC. Η σέλα διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρει και σε συνθήκες παρατεταμένου αυτοκινητόδρομου, ωστόσο η σχετικά μικρή ανεμοκάλυψη μπορεί να ενοχλήσει υπό συνθήκες, ενώ σίγουρα θα θέλαμε να υπάρχει και cruise control που θα ξεκούραζε σημαντικά το δεξί χέρι του αναβάτη, υπό σταθερές ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας και πάλι παρουσιάζει άριστο πρόσωπο, με λειτουργία χωρίς κραδασμούς και επαρκή ισχύ για μεσαίες και υψηλές μέσες ταχύτητες στην εθνική. Σε επαρχιακές διαδρομές το NC750X μπορεί να κάνει ακόμα και τους απαιτητικούς αναβάτες να χαμογελάσουν, αφού η οδηγική του ομοιογένεια και τα περιθώρια πρόσφυσης του τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας του, είναι αξιοσημείωτα. Σε στριφτερά τμήματα το μοντέλο αλλάζει κατεύθυνση με απόλυτη γραμμικότητα, κρατώντας υψηλή πρόσφυση και επιτρέπει την εξερεύνηση της σπορ πλευράς του, ειδικά αν ρυθμίσετε τα riding modes στις πιο σπορ επιλογές. Οι αναρτήσεις, όταν λειτουργήσουν υπό πίεση, εμφανίζονται σκληρότερες σε σημείο που κάνει την διαφορά στο… κυνηγητό, αν και φυσικά δεν είναι ρυθμισμένες για αμιγώς σπορ χρήση και αυτό είναι λογικό. Πολύ ευχάριστα μας εξέπληξε επίσης το σύστημα φρένων του NC υπό πίεση και ειδικά ο μονός εμπρός δίσκος. Ο σωστός συνδυασμός του δίσκου με τα τακάκια και η άριστη λειτουργία της δαγκάνας μπορούν να φέρουν ισχυρότατη επιβράδυνση που δεν την περιμένεις από έναν δίσκο μόνο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η χρήση 2 δίσκων θα μπορούσε να επιφέρει βελτίωση στο επίπεδο της αίσθησης και της διάρκειας ιδίως υπό πίεση, αυτό όμως δεν ακυρώνει τις επιδόσεις πέδησης του NC το οποίο καλείται να οδηγηθεί σε «νορμάλ» ρυθμούς, στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. 
 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!