Honda NC750X DCT - Test

Honda NC750X DCT - Test
4 Φωτογραφίες »

Honda NC750X DCT - Test

Κινητήρας με 58 άλογα και κατανάλωση 4,5 λ./100χλμ.
Βραβείο σχεδιασμού Red Dot και βιοπλαστικό Durabio
Αποθηκευτικός χώρος για full-face κράνος
Τελική ταχύτητα άνω των 190 χλμ/ώρα

mototriti Team

Τιμή: 10.200 ευρώ

+: κιβώτιο DCT, αποθηκευτικός χώρος, πρακτικότητα, κινητήρας, οικολογικό αποτύπωμα
-: απουσία cruise control

Λίγες μοτοσυκλέτες έχουν αγαπηθεί όσο το NC… όχι για τις επιδόσεις ή κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, αλλά για την ευκολία που φτάνει στην στρατόσφαιρα του πρακτικότερου all-rounder σε δύο τροχούς.

Από το 2012 όταν και έκανε την πρώτη του εμφάνιση, το NC έδωσε μια άλλη προσέγγιση στον όρο μοτοσυκλέτα. Νέα αρχιτεκτονική κινητήρα μεσαίου κυβισμού με χαμηλή κατανάλωση, δυνατότητα επιλογής αυτόματου κιβωτίου και χώρο αποθήκευσης στη θέση του ρεζερβουάρ. Τότε επαναστατικό, σήμερα το πλέον αγαπητό. Για το 2025 δέχεται μια τονωτική ένεση εξοπλισμού και δυνατοτήτων και έχοντας βραβείο σχεδιασμού Red Dot στις αποσκευές του για το 2025, το δημοφιλές crossover της Honda συνεχίζει την απαρέγκλιτη πορεία του πάνω στις ράγες της πρακτικότητας προσφέροντας ένα μοναδικό πολυχρηστικό πακέτο που όμοιο του δεν υπάρχει.
 

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά