Honda CB125F 2026: O «βασιλιάς» της αυτονομίας φοράει Start/Stop για το 2026
|

Honda CB125F 2026 - Mε σύστημα Idling Stop, για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα με συμπλέκτη.
Κινητήρας eSP+ 124 κ.εκ. με Idling Stop, πρώτη φορά σε μηχανή με συμπλέκτη
Παραμένουν το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11 λίτρων και η μεγάλη αυτονομία
Νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών με Honda RoadSync και θύρα USB-C
Διάθεση σε τρία χρώματα τον Οκτώβριο του 2025 με τιμή που αναμένεται προσιτή
HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.
Κινητήρας eSP+ 124 κ.εκ. με Idling Stop, πρώτη φορά σε μηχανή με συμπλέκτη
Ο κινητήρας του νέου CB125F αποτελεί εξέλιξη της πλατφόρμας eSP+ της Honda, με τεχνολογικές λύσεις που στοχεύουν σε αυξημένη απόδοση και μειωμένες απώλειες. Η χρήση μετατοπισμένου κυλίνδρου, ρουλεμάν με βελόνες και ψεκασμού λαδιού στο έμβολο περιορίζει τις εσωτερικές τριβές, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην αποδοτικότητα. Πρόκειται για έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 124 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 10,9 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 10,9 Nm στις 6.000 σ.α.λ., και για φέτος θα συμμορφώνεται φυσικά με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro5+. Οι τελευταίες θα καλύπτονται και από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας Idling Stop, η οποία εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα με χειροκίνητο κιβώτιο και θα σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάσεις. Το σύνολο πλαισιώνεται από χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με χειροκίνητο συμπλέκτη, κατάλληλο για τη μερίδα αυτή των αναβατών που προτιμούν την αμεσότητα και τον έλεγχο. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο αποδοτικό, φιλικό προς το περιβάλλον και εξαιρετικά κατάλληλο για νέα άτομα στον χώρο της μοτοσυκλέτας.
Παραμένουν το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11 λίτρων και η μεγάλη αυτονομία
Η Honda διατηρεί στο CB125F του 2026 ένα από τα πιο πρακτικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων. Συνδυασμένο με τη χαμηλότατη κατανάλωση καυσίμου, που στη δοκιμή του προηγούμενου μοντέλου μετρήσαμε στα 1,8 λίτρα/100χλμ, προσφέρει πραγματική αυτονομία 611 χιλιομέτρων. Το επερχόμενο μοντέλο αναμένεται να έχει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση λόγω προδιαγραφών ρύπων, οπότε θεωρητικά και μεγαλύτερη αυτονομία. Αυτό θα ενισχυθεί περαιτέρω από την τεχνολογία Idling Stop. Έτσι, το CB125F αναδεικνύεται σε εξαιρετικά οικονομική λύση για καθημερινές μετακινήσεις, μειώνοντας το κόστος χρήσης στο ελάχιστο. Αυτή η συνδυαστική απόδοση κατανάλωσης και αυτονομίας ενισχύει τον χαρακτήρα του μοντέλου ως ένα ιδανικό commuter, για αστικά περιβάλλοντα όπου το πρώτο ζητούμενο είναι η οικονομία.
Νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών με Honda RoadSync και θύρα USB-C
Το CB125F του 2026 ενσωματώνει για πρώτη φορά μια έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, αναβαθμίζοντας τον εξοπλισμό του σε επίπεδο που συναντάται σπάνια στην κατηγορία. Η συγκεκριμένη οθόνη, που έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα, προσφέρει υψηλή ευκρίνεια και λειτουργεί ως κέντρο πληροφοριών, παρέχοντας στον αναβάτη δεδομένα οδήγησης σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα, υποστηρίζει τη λειτουργία Honda RoadSync, επιτρέποντας τη σύνδεση smartphone για χρήση πλοήγησης, απάντηση κλήσεων και διαχείριση μουσικής. Η τεχνολογική αυτή αναβάθμιση ενισχύεται από την προσθήκη θύρας USB-C, η οποία επιτρέπει τη φόρτιση συσκευών κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Με αυτές τις δυνατότητες, το CB125F αποκτά και μια σύγχρονη ψηφιακή διάσταση, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες του σημερινού αστικού αναβάτη που αναζητά συνδεσιμότητα και πρακτικότητα στην καθημερινότητά του, αλλά και του επαγγελματία που χρειάζεται να έχει ανά πάσα στιγμή φορτισμένη συσκευή πλοήγησης στη μοτοσυκλέτα του
Διάθεση σε τρία χρώματα τον Οκτώβριο του 2025 με τιμή που αναμένεται προσιτή
Η εμπορική διάθεση του Honda CB125F 2026 έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο του 2025 στην ελληνική αγορά, προσφέροντας επιλογή ανάμεσα σε τρία χρώματα: Imperial Red Metallic, Matte Marvel Blue Metallic και Matte Axis Grey Metallic. Αν και η επίσημη τιμή του μοντέλου δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, όλα τα δεδομένα υποδεικνύουν πως θα διατηρηθεί σε προσιτά επίπεδα για να εναρμονιστεί με τον οικονομικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Ο συνδυασμός της χαμηλής κατανάλωσης, του τεχνολογικού εξοπλισμού και της φιλικότητας προς νέους οδηγούς ενισχύει το προφίλ του CB125F ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των μικρών κυβικών που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου ή Α1. Η Honda επιβεβαιώνει τη στρατηγική της για εδραίωση στην αγορά των αρχάριων οδηγιών, προσφέροντας ένα commuter που συνδυάζει οικονομία, αξιοπιστία και προσιτή τιμή.