Honda CB1000F & CB1000F SE: Αποκαλύψε τα δύο μοντέλα στην στη Suzuka 8 hours

Η Honda έκανε αίσθηση στο Suzuka 8 Hours, παρουσιάζοντας δύο σχεδόν έτοιμα για παραγωγή μοντέλα: Το γυμνό CB1000F και το ημι-φαίρινγκ CB1000F SE.
Retro naked με κινητήρα Fireblade έτοιμες για παραγωγή
Κλασική ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία
Η έκδοση SE με μικρό φαίρινγκ, φιμέ ζελατίνα και quickshifter
Ειδική αγωνιστική εκδοχή της CB1000F με την υπογραφή της Moriwaki
mototriti Team
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
Retro naked με κινητήρα Fireblade έτοιμες για παραγωγή
Η Honda έκανε αίσθηση στο Suzuka 8 Hours, παρουσιάζοντας δύο σχεδόν έτοιμα για παραγωγή μοντέλα: Το γυμνό CB1000F και το ημι-φαίρινγκ CB1000F SE. Πέντε χρόνια μετά το πρώτο CB-F Concept, τα νέα μοντέλα συνδυάζουν την τεχνολογική βάση του CB1000 Hornet με σχεδιαστικές αναφορές στις ιστορικές CB750F και CB900F της δεκαετίας του 80. Και οι δύο εκδόσεις μοιράζονται τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 998 κ.εκ. από το Fireblade του 2017, το ατσάλινο twin-spar πλαίσιο, το ψαλίδι, τις ζάντες και την ανάρτηση του Hornet.
Κλασική ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία
Η σχεδίαση απομακρύνεται από τις σύγχρονες γραμμές του Hornet, υιοθετώντας πιο τετραγωνισμένο ρεζερβουάρ και πλαϊνά καπάκια εμπνευσμένα από τα κλασικά CB, βαμμένα σε ασημί-μπλε χρώμα που παραπέμπει στη νικηφόρα CB του Freddie Spencer στο AMA Superbike το 1981. Η εξάτμιση τύπου megaphone με χρωμιωμένο τελείωμα, ο στρογγυλός προβολέας, τα μικρά φλας και η ουρά ducktail ολοκληρώνουν το ρετρό προφίλ. Στα δύο μοντέλα χρησιμοποιούνται δαγκάνες Nissin, ενώ το TFT όργανο 5 ιντσών προσφέρει πλήρη πληροφόρηση και συνδεσιμότητα με smartphone.
Η έκδοση SE με μικρό φαίρινγκ, φιμέ ζελατίνα και quickshifter
Η CB1000F SE ξεχωρίζει χάρη σε πρόσθετες λεπτομέρειες, όπως το μικρό φαίρινγκ με φιμέ ζελατίνα, τα θερμαινόμενα γκριπ, το στάνταρ quickshifter διπλής κατεύθυνσης, η ενισχυμένη σέλα με νέα ταπετσαρία και το προστατευτικό ψυγείου από ανοξείδωτο ατσάλι. Η θέση οδήγησης είναι πιο άνετη, χάρη στο φαρδύτερο και ψηλότερο τιμόνι, ενώ το νέο υποπλαίσιο επιτρέπει μεγαλύτερη και επίπεδη σέλα, με αλλαγμένη τοποθέτηση για τα μαρσπιέ συνεπιβάτη. Η ανάρτηση αναμένεται πλήρως ρυθμιζόμενη, προσφέροντας ευελιξία σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.
Ειδική αγωνιστική εκδοχή της CB1000F με την υπογραφή της Moriwaki
Στο πλαίσιο του «CB Special Run» στο Suzuka, οι δύο εκδόσεις βγήκαν στην πίστα μαζί με μια ειδική αγωνιστική εκδοχή της CB1000F από τη Moriwaki Engineering. Αυτή η μοτοσυκλέτα παρουσίαζε πιο επιθετική θέση οδήγησης με χαμηλά clip-ons και μαρσπιέ σε θέση πίσω, ανασχεδιασμένη σέλα και φαίρινγκ, φρένα Brembo με δίσκους slotted, μεγαλύτερο ψυγείο, ποδιά και aftermarket εξάτμιση. Παρότι παραμένει μοναδικό πρωτότυπο, δείχνει τις αγωνιστικές δυνατότητες της πλατφόρμας CB1000F και αφήνει υποσχέσεις για το τι μπορεί να προσφέρει στο μέλλον.