Honda: Ανακοίνωσε επίσημα την CB1000F για το 2026

Η Honda CB1000F 2026 φέρνει πίσω το ρετρό πνεύμα των θρυλικών CB, αντλώντας έμπνευση από τη CB750F της δεκαετίας του 80 – τη μοτοσυκλέτα που χάρισε στον Freddie Spencer τους τίτλους του στο αμερικανικό πρωτάθλημα AMA.
Επιστροφή στα 80s με σύγχρονο χαρακτήρα.
Κινητήρας 1000cc με νέα χαρτογράφηση και 122 ίππους.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin.
Cornering ABS , Wheelie Control και τρία Riding Modes.
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
Επιστροφή στα 80s με σύγχρονο χαρακτήρα
Η Honda CB1000F 2026 φέρνει πίσω το ρετρό πνεύμα των θρυλικών CB, αντλώντας έμπνευση από τη CB750F της δεκαετίας του 80 – τη μοτοσυκλέτα που χάρισε στον Freddie Spencer τους τίτλους του στο αμερικανικό πρωτάθλημα AMA. Παρουσιάστηκε αρχικά ως concept στη Suzuka 8 Hours, και πλέον είναι έτοιμη για παραγωγή, προσφέροντας έναν συνδυασμό κλασικού σχεδιασμού και σύγχρονης τεχνολογίας. Διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές – Wolf Silver Metallic με μπλε ή γκρι ρίγα και Graphite Black – με την ευρωπαϊκή διάθεση να ξεκινά πολύ πιθανόν στις αρχές του 2026.
Κινητήρας 1000cc με νέα χαρτογράφηση και 122 ίππους
Η νέα CB1000F κινείται από τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 1000 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 122 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 10,5 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. Σε σχέση με την CB1000 Hornet, το μοτέρ έχει επαναχαρτογραφηθεί με νέους εκκεντροφόρους και επανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής, ώστε η απόδοση να κορυφώνεται χαμηλότερα, δίνοντας πιο γεμάτη ροπή στις μεσαίες στροφές. Οι χοάνες εισαγωγής αυξήθηκαν από 50 σε 140 χιλιοστά, ενώ η διάμετρος ανέβηκε στα 36 mm. Το νέο 4-2-1 σύστημα εξάτμισης καταλήγει σε ένα τριών θαλάμων τελικό τύπου megaphone, που παραπέμπει άμεσα στην αισθητική των 80s.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin
Η Honda εξόπλισε το μοντέλο με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa. Εμπρός συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 mm με ρυθμίσεις σε προφόρτιση, επαναφορά και συμπίεση, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ Showa με ίδιες δυνατότητες προσαρμογής. Το σύστημα πέδησης υποστηρίζεται από ακτινικές δαγκάνες Nissin τεσσάρων εμβόλων και διπλούς δίσκους 310 mm εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει μονός δίσκος 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα Nissin. Οι ζάντες αλουμινίου φορούν ελαστικά 120/70-ZR17 εμπρός και 180/55-ZR17 πίσω, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και ακρίβεια στο κράτημα.
Cornering ABS , Wheelie Control και τρία Riding Modes
Η CB1000F ενσωματώνει πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, περιλαμβάνοντας Cornering ABS, Wheelie Control και τρία Riding Modes (Standard, Sport, Rain), καθώς και δύο User προγράμματα που ο αναβάτης ρυθμίζει ανάλογα με το προφίλ του. Όλες οι λειτουργίες προβάλλονται στην TFT οθόνη 5 ιντσών, που προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα smartphone μέσω Bluetooth και έλεγχο μέσα από τα χειριστήρια του τιμονιού. Ο συνδυασμός ρετρό εμφάνισης και σύγχρονης τεχνολογίας καθιστά τη CB1000F ένα ισορροπημένο roadster, σχεδιασμένο για εκείνους που θέλουν την κλασική αισθητική με τη μοντέρνα συμπεριφορά του σήμερα.