ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | HONDA X-ADV |
---|---|
Τύπος |
Υδρόψυκτος, L2, SOHC |
Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ.) |
745cc |
Αριθμός βαλβίδων / κύλινδρο |
4 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77 x 80 |
Σχέση Συμπίεσης |
10.7:1 |
Μέγιστη Ισχύς |
40,3kW στις 6.250rpm |
Μέγιστη Ροπή |
68Nm στις 4.750rpm |
Χωρητικότητα σε λάδι |
4,1L |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ |
|
Σύστημα τροφοδοσίας |
PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου |
13,1L |
Κατανάλωση καυσίμου |
27,5km/l |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Εκκίνηση |
Ηλεκτρική μίζα |
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V-11.2AH |
Ισχύς ACG |
420W @ 5,000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος συμπλέκτη |
Διπλός Υδραυλικός, Υγρός Πολύδισκος (DCT) |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
6-σχέσεων |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Από Ατσάλι Τύπου Διαμάντι |
Διαστάσεις (ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος) |
2245x910x1375 |
Μεταξόνιο |
1.590mm |
Γωνία κάστερ |
27° |
Ίχνος |
104mm |
Ύψος σέλας |
820mm |
Ύψος από το έδαφος |
162mm |
Βάρος γεμάτη |
238kg |
Κύκλος στροφής |
2,8m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Ρυθμιζόμενη |
Πίσω |
Prolink με ρύθμιση Προφόρτισης |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα εμπρός |
17 ιντσών |
Ζάντα πίσω |
15 ιντσών |
Ελαστικό εμπρός |
120/70 R17 |
Ελαστικό πίσω |
160/60 R15 |
ΦΡΕΝΑ |
|
ABS | 2 Καναλιών |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ | |
Όργανα |
Ψηφιακά |
Φως εμπρός |
LED |
Φως πίσω |
LED |
CFMOTO 500SR VOOM: Το ρετρό sportbike ετοιμάζεται για την Ευρώπη
Είναι τα διόδια η λύση για ένα καλύτερο οδικό δίκτυο ή όχι;
Οθόνες vs Ρολόγια: Ανάγκη ή Ποζεριά;
YZ 2026: Η Υamaha γιορτάζει τα 70 χρόνια της με επετειακές εκδόσεις
Ταξινομήσεις Scooter Μαΐου: Πέρασε πρώτο το ΝΜΑΧ
Test Ride E-Fun Deer: Διαθέσιμο για δοκιμή όλο τον Ιούνιο
«Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ΄ Κύκλος»: Τρέξτε η επιδότηση συνεχίζεται και απαντάνε επιτόπου!
Ταξινομήσεις Μοτοσυκλετών Μαΐου: Καλπάζει το CFMoto 450ΜΤ
Επιστήμονες από την Κορέα κατασκεύασαν ηλεκτροκινητήρα χωρίς χαλκό
Αυξήσεις στη βενζίνη : Τσιλιαδόροι στα πρατήρια ενημερώνουν για ελέγχους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr