Η συμβίωση

    Στον ένα μήνα συμβίωσης με τη CB 500 X, την οδηγήσαμε σε διαφορετικές συνθήκες  σε κάθε είδους πεδίο χρήσης.

    Από καθημερινή μετακίνηση στην πόλη έως ταξιδάκια το Σαββατοκύριακο. Πάτησε όλες τις ποιότητες ασφάλτου έως βατούς χωματόδρομους όπου κινείται αξιοπρεπώς χάρη στο 19αρη μπροστινό τροχό, ώστε να σε μεταφέρει απροβλημάτιστα στον τελικό προορισμό σου όπου και αν είναι αυτός. Είτε μόνος σου είτε με συνεπιβάτη.
    Το εργονομικό τρίγωνο σχηματίζει μια υπέρ-άνετη θέση οδήγησης  χάρη στην ψηλότερη σέλα και τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων.



    Τα κιλά του ως δια μαγείας εξαφανίζονται όταν βρίσκεσαι σε κίνηση και μετατρέπεται σε ένα ευκολοδήγητο παιχνίδι που θυμίζει μεγάλο παπί. Οι μανούβρες στο μποτιλιάρισμα με 5 – 10 χλμ είναι βούτυρο στο ψωμί του, αφού πρόκειται αναμφίβολα για μια από τις πιο ευέλικτες μοτοσυκλέτες εκεί έξω.

    Ιδανικό λοιπόν για commuter, όμως οι ευχάριστες εκπλήξεις συνεχίζονται και εκτός αστικών τειχών. Το μεσαίου κυβισμού adventure θα ταξιδέψει άνετα με ταχύτητες 120-140 χλμ./ώρα χωρίς να κουράσει τον οδηγό, αφού η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχο του και η ψηλότερη ζελατίνα κόβει αρκετό από τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη.




    Οι πολύ δυνατοί πλάγιοι άνεμοι που συναντήσαμε κάποιες μέρες σε βουνίσιους δρόμους, δεν πτοούν τη CB 500 X αφού παραμένει σταθερό σα βράχος, ενώ οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και το συνολικό της στήσιμο παρότι  δεν έχουν σπορ προσανατολισμό δεν θα πουν και όχι σε σβέλτους ρυθμούς.

    Στην εθνική μπορεί να κινείται με άνεση σε υψηλές για την κατηγορία  ταχύτητες με αίσθηση απόλυτου ελέγχου, αποδεικνύοντας τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της. Ακόμα και στην τελική του που μπορεί να κρατά αδιαμαρτύρητα για ώρα, παραμένει «βιδωμένο» στον δρόμο, ευθύβολο και χωρίς «κοσκινίσματα».  Και όλα τα παραπάνω με μέση κατανάλωση 3,7 λίτρα / 100 χλμ.!!!!
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • Giannis

      Τιμουλα;;; Το πιο σημαντικό δεν μας λέτε! Κατ' αρχήν πολύ φτωχή σε εξοπλισμό. Ο κινητήρας της 500άρας της Voge μοιάζει ιδιαίτερα με αυτόν των τωρινών Honda CB 500 και η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλή, σε βαθμό που σε κάνει να μπαίνεις σε σκέψεις για το αν αυτό που βλέπεις είναι σίγουρα φτιαγμένο στην Κίνα. Άσε που δεν συγκρίνεται σε εξοπλισμό... Για να βάλουμε ένα ακόμα στοιχείο στην κουβέντα, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Ταϊλάνδη κατασκευάζει πλέον “ιαπωνική ποιότητα”, κάτι που έχουμε δει επανειλημμένα σε διάφορα Honda, Kawasaki, Triumph, Ducati. Αυτό το Honda όλο προσόντα πλέον δεν είναι αρκετό. Μπορείς με λιγότερα χρήματα να κάνεις εξ ίσου καλά τη δουλειά σου. Ειδικότερα στις δύσκολες εποχές, δε μπαίνει βαθιά το χέρι στη τσέπη.

        21