«Αυτό που μας αρέσει περισσότερο!» θα μπορούσε να είναι η απάντηση και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος, ούτε και επιχειρήματα για να το αντικρούσει κανείς αυτό. Αν κάποιος, για τους δικούς του προσωπικούς λόγους, αρέσκεται σε μια κατηγορία μοτοσικλετών, δεν μπορεί κανένας –και δεν υπάρχει και λόγος- να του αλλάξει την γνώμη ή τα γούστα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Αν όμως, καθαρά για ακαδημαϊκούς λόγους, θα θέλαμε όντως να βρούμε ποια είναι η καταλληλότερη κατηγορία μοτοσικλετών για την Ελλάδα, ποιο θα ήταν το σκεπτικό μας; Πως θα προσεγγίζαμε δηλαδή αυτό το ερώτημα; Ας τα πάρουμε από την αρχή… ας εξετάσουμε πρώτα το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα κληθεί να κυκλοφορήσει η οποιαδήποτε μοτοσικλέτα στην χώρα μας. Τα δεδομένα είναι τα εξής: Μικρές σχετικά αποστάσεις, με μια μέρα αποφασιστικής οδήγησης, μπορεί κάποιος να διατρέξει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα, από το Ακρωτήριο Ταίναρο, μέχρι τον Έβρο.



Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μπα , Γιαννη , με τους Ελληνικους δρομους , ενα χοβερκραφτ μονον τα βγαζει περα..............ενταξει, περα απο την πλακα, μονο μια on-off φτουραει εδω .........., στο Μ3 μου , οι αναρτησεις ειχαν πεσει 30% σε 40.000 χλμ , λογω δρομων , τις αλλαξα , τι λεμε τωρα ......
Με τους ελληνικούς δρόμους σε κατάμαυρο χάλι, μια touring με αερανάρτηση
Όπως τα λένε τα παιδιά παραπάνω, συμφωνώ με όλους. Αν πρέπει να απαντήσουμε με αυστηρούς όρους, τότε on/off, σκούτερ και φυσικά το αειθαλές παπί.
Η απαντηση ειναι απλη. Περι ορεξεως κολοκυθοπητα. Αυτη την στιγμη κυκλοφορω με σκουτερ λογω πρακτικοτητας και βαριεστημαρας.Δηλαδη, βαρεθηκα να οδηγω μισοσκυφτος, βαρεθηκα να αλαζω ταχυτητες, βαρεθηκα να σηκωνω ποδια σε καθε λακουβα με νερο, βαρεθηκα να λαδωνω και τεντωνω αλυσιδες, βαρεθηκα να εχω μπαγκαζιερες ,κλπ. αλλα ολα αυτα με μπολικες παραχωρησεις γιατι οσο καλα και να τα παρουσιαζουν οι εταιρειες και τα περιοδικα δεν παβουν να ειναι φτωχοι συγγενεις των μοτοσυκλετων. Αρα αναλογα την ηλικια τις αναγκες τις αποστασεις και την τσεπη η καταλληλοτερη ειναι αυτη που εχεις εως την επομενη.
Φυσικα οι on off ταιριαζουν περισσοτερο με την Ελληνικη πραγματικοτητα.Παρολα αυτα υπαρχει μια σημαντικη παραμετρος.Η αγορα μιας μηχανης για να ειναι επιτυχημενη πρεπει να συνοδευεται απο ερωτα και οχι απο λογικη.
Θα παριστάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα πω ότι δεν υπάρχει "μοτοσυκλέτα κατάλληλη για την Ελλάδα" παρά μόνο "ρεαλιστικές επιλογές". Πρέπει να ξέρει ο αναβάτης τι θέλει πρέπει να ξέρει αν το αντέχει η τσέπη του και φυσικά αν η επιλογή είναι κυκλοφορήσιμη. Το γούστο και αυτό που μας φτιάχνει για να μην εκφραστώ αλλιώς είναι τεράστιος παράγοντας στην επιλογή μοτοσυκλέτας, μην τα ξαναλέμε. Η σωστή επιλογή όχι για "Ελλάδα", αλλά για "εσένα" είναι η χρυσή τομή στους παραπάνω παράγοντες. Καλή η θεωρητική προσέγγιση της καταλληλότερης μοτοσυκλέτας για την πραγματικότητα της χώρας αλλά δεν πρέπει να λειτουργει ισοπεδωτικά.
Για την πόλη παπιά και Scooter και κάνεις την δουλειά σου. Για όλα τα υπόλοιπα μεσαίου κυβισμού on-off πάει παντού, δεν σπάει, και κυριώς δεν φοβάσαι να την βάλεις οπουδήποτε