• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Λιγότερους από όσους φαίνεται, ενοχλούν οι αναβάτες μοτοσυκλέτας στους δρόμους της Αγγλίας.

Έρευνα: Οι μοτοσυκλέτες ενοχλούν το 14% των οδηγών

 

Μια έρευνα που αποκαλύπτει την ματιά του οδηγού αυτοκινήτου: Ποια είναι τα οχήματα που τους «σπάνε τα νεύρα», περισσότερο από τις μοτοσυκλέτες; Δείτε περισσότερα…

Μια ακόμη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αγγλία, δείχνει ότι οι χρήστες του δρόμου έχουν… άλλα προβλήματα και όχι τους μοτοσυκλετιστές. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Click4Reg σε δείγμα 1.023 οδηγών αυτοκινήτων, το 86% από αυτούς δεν ενοχλείται από  τους μοτοσυκλετιστές στο δρόμο, ενώ  οι πιο ενοχλητικές ομάδες οδηγών σύμφωνα με αυτή την λίστα, είναι οι ηλικιωμένοι (41%), οι άντρες ηλικίας 17-18 ετών (38%) και οι οδηγοί φορτηγών (26%). Αμέσως μετά, βρίσκουμε τα ταξί (16%) και τους μοτοσυκλετιστές (14%). Μάλιστα, ένα 2% δεν δίστασε να απαντήσει ότι εκνευρίζεται από τα οχήματα έκτακτης ανάγκης…

Σε περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων, η ίδια έρευνα καταδεικνύει τις συμπεριφορές που εκνευρίζουν τους Αγγλους οδηγούς περισσότερο: Η πρώτη με διαφορά είναι η μη χρήση φλας, που ανέρχεται στο 55%, με την δεύτερη να είναι η χρήση της μεγάλης σκάλας φώτων συνεχόμενα, που εκνευρίζει το 52%. Ακολουθεί η… οδήγηση πιο αργά από το όριο ταχύτητας, με 41%! Έχει… φάση, αν κοιτάξει κανείς πιο κάτω στην λίστα, όπου θα βρει ότι το 25% των ερωτηθέντων, ενοχλούνται από οδηγούς που ξεπερνούν τα όρια ταχύτητας…

Όπως φαίνεται από την έρευνα, δεν μπορείς να ικανοποιήσεις τους πάντες, όμως δεν είναι παράξενο που οι μοτοσυκλέτες δεν ενοχλούν πολλούς: Πέρα από το μικρό τους αποτύπωμα στο δρόμο και την καλύτερη του μέσου όρου οδήγηση των αναβατών (την οποία έχουν καταδείξει πολλές άλλες έρευνες), η Αγγλία έχει και πολύ καλύτερη μοτοσυκλετιστική κουλτούρα από άλλες χώρες και σαφώς από την δική μας. Εδώ άλλωστε, οι μοτοσυκλετιστές είναι σχεδόν θύματα… κοινωνικού ρατσισμού από τους οδηγούς αυτοκινήτων -δεν πρέπει όμως να παραλείψουμε να αναφέρουμε και την έντονα παραβατική συμπεριφορά πολλών Ελλήνων αναβατών.

Τι λέτε εσείς για την έρευνα αυτή; Πισεύετε ότι θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα στην χώρα μας;
 

 
  • Νίκος

    Αν εξαιρέσεις τον κάγκουρα ντιλιβερά και την ανυπαρξία ελέγχου κι αστυνόμευσης για όλα τα παπιά των 50κ.ε. που όταν περνούν από δίπλα σου νομίζεις ότι θα γίνει έκρηξη της μεταφερόμενης βλακείας του εγκεφάλου τους ,όλα τα άλλα κυλούν Ελληνικά.Και με το κινητό στο χέρι και θα περάσουν το κόκκινο και στο STOP κάποιοι επιμένουν ,δίκυκλοι και τετράτροχοι, να μην σταματούν,όλα καλά.

     
  • Γρηγόρης

    Στου κουφού αλλά και στου κουτού λαού την πόρτα,καμπανάκια οσο κι οσα θέλεις βρόντα.Και,ωχαδελφιστές της Ελλάδος ενωθείτε.👋👋

     
  • Γιαννης

    Τα πραγματα δεν θα αλλαξουν ποτε αν δεν γινουν σωστα μετρα: 1. αποκεντρωση 2. μεγαλα προστιμα 3.εκπαιδευση οδηγων σωστη χωρις φακελακι, 4.μεγαλυτερη ηλικια διπλωμα στα 23 ,εκτος αυτοματου τοτε 21 ετων , 5.καταργηση οδηγησεως ηλικιωμενων στα 75-80 οχι 90 που ειναι τωρα. 6.Ολοι οι δρομοι επισκευη απο λακουβες σηματοδοτηση ,καλο πισσαρισμα

      3
  • Αχιλλέας

    είμαι αναβάτης 14 χρόνια χωρίς γρατζουνιά αλλά έχω δει τον χάρο μπροστά μου αρκετές φορές...οδηγώ δλδ από πρίν κυκλοφορήσουν τα Smartphone στην αγορά και στους δρόμους...αλλά δεν μιλάω για το ότι εκνευρίζομαι αλλά γιατί κινδυνεύουμε καθημερινά απο οδηγούς που είναι με smartphone στο χέρι, πεζούς επίσης με smartphone στο χέρι που περνάνε δρόμους-λεωφόρους χωρίς να το καταλάβουν...

      10
  • ΜΙΧΑΗΛ

    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΙ, Η ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ "ΠΑΠΑΚΙΑ" ΜΕ ΤΕΛΙΚΗ 30ΧΑΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ η ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΤ (ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΟΜΕΙΟ) ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ 3ΧΑΩ.

      15

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ